گروه شهری: شهردار تهران با اعضای منتخب شورای چهارم پایتخت دیدار و گفت‌وگو کرد.

مرتضی طلایی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به دیدار روز سه‌شنبه اعضای شورای چهارم با شهردار تهران گفت: در این دیدار که اکثریت اعضای شورای چهارم حضور داشتند، گزارشی درخصوص عملکرد 8 سال گذشته شهرداری تهران ارائه شد.

طلایی با بیان اینکه شهردار تهران روز سه‌شنبه به همراه معاونان خود در شورا حضور داشت گفت: گزارش قالیباف به اعضای شورا 2محور اصلی داشت یکی درخصوص عملکرد عمرانی و فرهنگی شهرداری تهران بود و دیگری تشریح 14راهبرد مدیریت شهری برای هدایت شهر تهران. وی ادامه داد: گزارش شهردار تهران کامل بود و اعضا معتقد بودند پاسخ‌های قالیباف صمیمانه، آگاهی بخش و جامع است و به‌نظر می‌رسید مورد توجه اعضا قرار گرفته باشد. عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: در این جلسه پیشنهاد شد اعضای شورای چهارم با حضور در معاونت و بخش‌های مختلف شهرداری از نزدیک و به‌صورت میدانی در جریان امور قرار گیرند.

همچنین ابوالفضل قناعتی منتخب مردم در شورای شهر چهارم درباره دیدار اعضای شورای چهارم با شهردار تهران به مهر گفت: شهردار تهران درخصوص پروژه‌های بزرگ عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شهر تهران توضیحاتی ارائه کرد. وی با بیان اینکه شهردار تهران در جلسه روز سه‌شنبه خود با اعضای شورای شهر چهارم توضیحات جامعی درخصوص وضعیت شهر تهران و پروژه‌های فرهنگی، اجتماعی، شهر‌سازی‌ و عمرانی ارائه کرد، گفت: برخی اعضا پرسش‌هایی را درخصوص تونل توحید و پروژه 2طبقه کردن بزرگراه صدر مطرح کردند.

وی ادامه داد: برخی از اعضا معتقد بودند چرا به‌جای 2طبقه کردن بزرگراه صدر از زیرگذر و یا تعریض آن استفاده نشده است که قالیباف توضیح داد این تصمیم در جلسات متعددی با کمیسیون عمران شورای شهر تهران و کارشناسان گرفته شده و براساس نظرات کارشناسان فنی و اعضای شورای شهر سوم بهترین گزینه 2طبقه کردن بزرگراه صدر بود.

قناعتی در پاسخ به این پرسش که آیا درخصوص سایر پروژه‌ها مانند دریاچه چیتگر هم از شهردار تهران سؤال شد گفت: در توضیحات شهردار تهران درخصوص جاذبه‌های توریستی و فضاهای فرهنگی پرنشاطی که برای شهر تهران ایجاد شده اشاره‌ای هم به این دریاچه شد و دیگر سؤالی در این رابطه نشد.

عضو منتخب شورای شهر چهارم تهران اضافه کرد: به اعتقاد شهردار تهران، پایتخت با چالش‌های زیادی روبه‌روست و در فرصت کمی که قالیباف در این جلسه در اختیار داشت نتوانست به تمامی آنها اشاره کند. بنابراین قرار شد برای اطلاع اعضای شورای شهر چهارم از جزئیات پروژه‌ها معاونان شهردار در جلسات آینده دعوت شوند و درصورت نیاز باز هم از شهردار تهران دعوت می‌شود.

کد خبر 223655
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز