همشهری آنلاین: هیات بازبین بخش تئاتر کودک و نوجوان، 12 نمایش را به طور قطعی و 4 نمایش را مشروط به اصلاحات برای اجرا در دومین جشنواره تئاتر شهر انتخاب کرد.

نمایش

به گزارش همشهری آنلاین، هیئت بازبین بخش تئاتر کودک و نوجوان متشکل از کریم اکبری مبارکه، مجتبی مهدی، مریم کاظمی، محمد حسن سعادتی، و افشین زارعی با ارزیابی نمایش‌های متقاضی، آثار منتخب برای شرکت در جشنواره را به صورت قطعی و مشروط معرفی کرد.

نمایش های منتخب (قطعی) عبارتند از: نمایش «کارآگاهان مدرسه» نوشته سید حسین فدایی حسین و به کارگردانی مجید امیری، «رویای خاکستری و رویای رنگی» نوشته و کار آذر مبارکی، «قصه سیبی که نصف شد» نوشته مجتبی مهدی و به کارگردانی حمید معرفت، «این خونه دیگه موش نمیخواد» نوشته حسن دولت آبادی و به کارگردانی احمد جعفری، «ترگل» نوشته محمد برومند کارگردان متین حسنی پور، «تنها در خانه» نوشته و کار میترا کریم خانی، «ببعی و گرگ آشپز» نوشته سید حسین فدایی حسین به کارگردانی سحر پورفرج، «ماهی رنگین کمان» نوشته سیاوش ایزد پناه و کارگردان اصغر فریدی ماسوله، «شب بلند ماه» نوشته و کار حامد زارعان، «افسانه گل هفت رنگ» نوشته و کار معصومه مؤمن عطار، «میهمان جامانده» نوشته و کار نسرین خنجری، «کلاغه چرا کچل شده» نوشته و کار عاتکه حسینی.

این هیات همچنین چهار نمایش را با رعایت موارد اصلاحی به شکل مشروط پذیرفت: نمایش‌های «تاج محمد و دیو سفید» نوشته‌ عبدالرحمن دیهجی به کارگردانی سپیده اقدامی، «شهر در دست بچه‌ها» نوشته و کار اکرم ابولمعالی، «گروفالو» نوشته بهرام جلالی پور و به کارگردانی آرش شریف زاده، «نی‌لبک و پیرمرد» نوشته ماندانا عبقری و به کارگردانی علیرضا دهقانی.

هیات بازبین این بخش، برای بهبود کیفیت آثار پذیرفته شده در جشنواره موارد پیشنهادی خود را با تشکیل جلسه با کارگردان‌های نمایش مطرح می‌کند.

 

 

کد خبر 223523
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز