همشهری آنلاین: تا پایان روز سه‌شنبه 18 تیر ‌ماه، 13 هزار و 430 اثر برای رقابت در دومین جشنواره بین‌المللی عکس «رژان» بر روی سایت این جشنواره به نشانی www.rojanephf.com بارگذاری شدند.

عکاسی

به گزارش همشهری آنلاین، دبیرخانه این جشنواره با توجه به استقبال عکاسان و تماس‌های مکرر برای ارائه آثار به دبیرخانه، مهلت دریافت آثار را تا 18 تیر ماه تمدید کرده بود.

فراخوان دومین جشنواره بین‌المللی عکس رژان با موضوع «آب» در دو بخش اصلی و ویژه اردیبهشت ماه سال جاری منتشر شد.

در بخش اصلی این جشنواره به 8 عکاس برگزیده، نشان جشنواره، لوح تقدیر و 500 یورو جایزه نقدی اهدا خواهد شد و در بخش ویژه هم به 3 عکاس برگزیده، نشان جشنواره، لوح تقدیر و 500 یورو جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

به تمام هنرمندانی که آثارشان برای نمایشگاه برگزیده می‌شود گواهی شرکت و کتاب نمایشگاه اهدا خواهد شد و بابت امتیاز نمایش و چاپ آثار در کتاب و انتشارات مربوط به نمایشگاه به هر یک از آثار انتخاب شده مبلغ 25 یورو پرداخت خواهد شد.

میشل ستبون، رخشان بنی‌اعتماد، سیف‌الله صمدیان، محمود کلاری و مجید سعیدی هم داوران دومین جشنواره بین‌المللی عکس «رژان» هستند.

نمایشگاه پایانی دومین جشنواره بین‌المللی عکس «رژان» اول تا 8 شهریور 1392 در نگارخانه‌های بهار، تابستان، پاییز و زمستان خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 223396
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز