جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۲:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: دیدار هامبورگ برابر آلمانیا آخن آخرین دیدار مهدی مهدوی‌کیا، بازیکن باسابقه تیم شمالی آلمان است.

مهدی مهدوی‌کیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: همه چیز تمام شد، من فردا آخرین بازی خود را برای هامبورگ انجام می‌دهم. برای من هیچ راه بازگشتی به هامبورگ وجود ندارد.

وی افزود: صحبتی که با سران باشگاه هامبورگ انجام دادم این بود که پس از پایان قراردادم از این تیم جدا شوم.

مهدوی‌کیا دیدار خداحافظی با هواداران هامبورگ را سخت‌ترین لحظه‌ی دوران فوتبالش در هشت سال گذشته در این تیم عنوان کرد و افزود: تنها به خاطر هواداران ناراحتم و قطعا خداحافظی با آنها سخت‌ترین لحظه خواهد بود. تنها از این بابت ناراحتم که باید با هواداران خداحافظی کنم. به غیر از این مسئله نگرانی دیگری ندارم. هشت سال از بهترین روزهای فوتبالم را با هامبورگ و هوادارانش سپری کردم و رابطه بسیار خوبی با آنها داشتم. تنها می‌توانم برای هامبورگ آرزوی موفقیت کنم.

مهدوی‌کیا دلیل خداحافظی از هامبورگ را سیاست کاهش هزینه‌های باشگاه هامبورگ عنوان کرد و افزود: هامبورگ در هیچ یک از رقابت‌های اروپایی در فصل آینده حضور ندارد. به همین دلیل سران باشگاه تصمیم گرفتند که از کادر کمتری برای فصل آینده استفاده کنند. این سیاست باعث کاهش هزینه‌های آنها خواهد شد.

مهدوی‌کیا درباره‌ تیم آینده‌اش به ایسنا گفت: تا ده روز آینده و قبل از سفرم به ایران تیم آینده‌ام را مشخص خواهم کرد و تا قبل از آن هیچ چیز مشخص نیست.

آلمانیا آخن و هامبورگ روز شنبه 29 اردیبهشت به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 22311

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز