پنجشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: خشایار الوند نویسنده مجموعه‌های مهران مدیری از آغاز یک کار جدید با ساختاری متفاوت برای شبکه نمایش خانگی خبر داد.

خشایار الوند در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: به تازگی صحبت‌هایی را برای یک مجموعه شبکه نمایش خانگی به کارگردانی مهران مدیری انجام داده‌ایم و طرح اولیه را برای گرفتن مجوز به ارشاد ارائه کردیم. این کار چندین داستان را در کنار هم دنبال می کند و ساختاری متفاوت از کارهای قبلی مدیری دارد.

وی درباره استقبال از "ویلای من" افزود: مهران مدیری با ساخت این مجموعه قصد داشت خاطره بد "قهوه تلخ" و مشکلاتی که در پایان آن مجموعه پیش آمد را از ذهن مخاطب پاک کند به همین دلیل با سرعت سراغ ساخت "ویلای من" رفت تا هم در زمان مشخص وارد بازار و هم جوایز آن اهدا شود.

الوند ادامه داد: در حال حاضر کالاهای فرهنگی اعم از فیلم، کتاب و... نسبت به گذشته کمتر مورد استقبال مخاطبین قرار می گیرد. اعتماد مخاطبین به شبکه نمایش خانگی نیز کمتر شده است همین موضوع شاید دلیل این باشد که مادر "ویلای من" با فروش کمتری روبرو شدیم. "قهوه تلخ" یک استثنا در شبکه خانگی بود که شاید دیگر تکرار نشود. بیشتر مخاطبین شبکه خانگی در حال حاضر ترجیح می دهند چنین کارهایی را دانلود کنند و یا در پایان در یک بسته خریداری کنند. در صورتی که مخاطبین "قهوه تلخ" با توجه صحبت هایی که مدیری در آن کرده بود تن به نسخه قاچاق کار نمی دادند.

وی تاکید کرد: برای این کار جدید پس از گرفتن مجوز قطعا به سراغ ساخت ان می رویم و فکر می‌کنم حدود دو ماه نگارش فیلمنامه آن به طول بینجامد.

کد خبر 222785
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز