سه‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مجتمع فرهنگی و هنری استاد فرشچیان از نخستین روزهای تابستان امسال تبدیل به شلوغ‌ترین پاتوق تمرین برای تئاتری‌ها شده است.

نمایش

به گزارش ایلنا از اصفهان، این اتفاق که با میزبانی از تمرین ۷ گروه نمایشی در پلاتوهای مجتمع فرهنگی و هنری استاد فرشچیان رقم خورده تاکنون در این مرکز بی‌سابقه بوده است و به همین دلیل از همین ابتدا نگاه‌های زیادی را معطوف به این مکان کرده است.

این هفت گروه تئاتری که خود را برای اجرا در روزهای مختلف تابستان آماده می‌کنند، عبارتنداز: گروه‌های نمایشی آنو، نقش جهان، نیما، شاپو، فرفره، کوچه و آمورف.

گروه نمایشی آنو با متنی به نام «قصه‌ات را خودت تمام کن» به نویسندگی و کارگردانی اکرم ابوالمعالی، گروه نمایشی نقش جهان با نمایش «خواب در مترو» به نویسندگی و کارگردانی پیمان کریمی، گروه نمایشی نیما با نمایشنامه‌ای به قلم اسد الله اسدی و کارگردانی رسول مسلمی که «بچه‌ها و نقش‌ها» نام دارد، مشغول تمرین است.

گروه نمایشی شاپو نمایشی تحت عنوان «آقا شیره را از این به بعد لافکادیو صدا بزنید» را به نویسندگی و کارگردانی هاجر پورسینا تمرین می‌کند، گروه نمایشی فرفره متنی از اردشیرصالح پور را به کارگردانی محمدرضا وزیری و به نام «گنجشک‌ها و عروس» در دست تمرین دارد، گروه نمایشی کوچه نمایش «شوخی» را به نویسندگی و کارگردانی حسین حشمتی تمرین می‌کند و گروه نمایشی آمورف مشغول تمرین نمایش «آهنگ آمورف» است که کارگردانی و نویسندگی آن به عهده امین پناهی است.

 

کد خبر 222491
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز