همشهری آنلاین: همایش نکوداشت غلامعلی حداد عادل با عنوان «تجلیل از مرد تقوا و تدبیر» شنبه 22 تیر ماه توسط گروهی از رسانه‌های اصولگرا، تشکل‌های صنفی و مردم‌نهاد برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، همایش نکوداشت دکتر غلامعلی حداد عادل با عنوان «تجلیل از مرد تقوا و تدبیر» با همت گروهی از رسانه‌های اصولگرا، تشکل‌های صنفی و مردم‌نهاد، خبرنگاران و روزنامه‌نگاران و همچنین جمعی از اتحادیه‌های بزرگ دانشجویی برگزار می‌شود.

دست‌اندرکاران روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های اصولگرا، بسیج رسانه و انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان به همراه اتحادیه‌های بزرگ دانشجویی از جمله جامعه اسلامی دانشجویان، انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل و بسیج دانشجویی، به پاس سال‌ها حضور اخلاق‌مدارانه، اصولگرایانه، خردورزانه و همراه با تدبیر دکتر غلامعلی حداد عادل در عرصه سیاسی کشور، مراسم نکوداشتی برگزار می‌کنند.

در این همایش که از ساعت 10 الی 12 شنبه 22 تیر ماه با عنوان تجلیل از «مرد تقوا و تدبیر» در سالن سوره حوزه هنری برگزار می‌شود، خبرنگاران و روزنامه‌نگاران، دانشجویان، اساتید و نخبگان و همچنین جمعی از شخصیت‌های مطرح سیاسی کشور حضور پیدا می‌کنند.

کد خبر 222364
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز