همشهری‌آنلاین: دکتر محمد علی موحد که این روزها کتاب شرح و ترجمه فصوص الحکم وی با اقبال علاقه مندان روبرو شده است،

د رمراسمی که همزمان با هشتاد سالگی وی د رانجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزاری می شود شرکت می کند تا اززبان همراهان و یارانش درباره عمری تلاش و کوشش فکر ی و فرهنگی بشنود.

به گزارش همشهری آنلاین در این مراسم که  از سو ی فرهنگستان زبان و ادب فارسی، برگزار می شود از خدمات علمی و فرهنگی دکتر موحد تقدیر خواهد شد.

گراز ش همشهری آنلاین حاکیست که دکتر محمد علی موحد همزمان در چند عرصه به تالیف و تصحییح سرگرم است که از جمله آنها تصحیح مقالات شمس( انتشارات خوارزمی) ،‌تصحیح سفرنامه ابن بطوطه ( انتشارات آگه)،‌شرح و ترجمه فصوص الحکم ابن عربی ( انتشارات کارنامه) در حوزه متون کهن.

ترجمه چهار مقاله درباره آزادی از آیزا برلین (‌انتشارات خوارزمی)، تالیف مجموعه سه جلدی خواب آشفته نفت ( انتشارات کارنامه که جلد های بعدی آن هم دردست نگارش است) ،‌ انتشار کتاب مبالغه مستعار ، کتاب در هوای حق و عدالت و ملی شدن و نفت که هر سه آنها نیز از سوی انتشارات کارنامه به بازار کتاب عرضه شده است.

مراسم نکوداشت استاد محمد علی موحد د ر ساعت  17 و 30 تا 19 و 30 روز 31 اردیبهشت در تالار اجتماعات انجمن و آثار و مفاخر فرهنگی، واقع درخیابان حضرت ولی‌عصر (عج)- پل امیربهادر – خیابان شهید سرگرد بشیری- شماره 100 برگزار می شود.

کد خبر 22212

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز