همشهری آنلاین: در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی والیبال، چند کودک خردسال کوبایی پیش ولاسکو رفتند و گفتند آقای ولاسکو ما هم دوست داریم والیبال بازی کنیم.

velasco

ایسنا نوشت: خولیو ولاسکو ی افسانه‌ای در امریکای لاتین طرفداران زیادی دارد. بسیار از مردم اسپانیایی زبان خولیوی آرژانتینی را از خود می‌دانند. در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی والیبال چند تن از کودکان هاوانا به سالن 15 هزار نفری این شهر آمده بودند و با اشتیاق کار ولاسکو را نگاه می‌کردند.

پس از پایان تمرین یکی از کودکانی که ظاهر تقریبا فربهی داشت نزد سرمربی تیم ملی ایران آمد و گفت:" آقای ولاسکو، ما هم دوست داریم بیاموزیم و بازی کنیم"

ولاسکو مربی مغرور و مدعی والیبال، به تدریج اخم همیشگی خود را در موقع کار باز کرد و به روی کودکان لبخند زد. او یک توپ به کودکان داد و در مدت زمان محدودی که در اختیار داشت، اصول برخی از تکتیک‌های ابتدایی والیبال را به کودکان توضیح داد. او برای دقایقی کار آن‌ها را نظاره کرد.

سپس کودکان والیبال دوست هاوانا را تشویق کرد و همراه بازیکنانش به هتل بازگشت تا بعد از استراحتی کوتاه به مصاف تیم ملی والیبال کوبا برود. شاید نیاز باشد تا والبیال را به والیبالیست های تیم ملی بزرگسال کوبا نیز بیاموزد..!

کد خبر 221841
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز