همشهری آنلاین: مدیر پردیس سینمایی آزادی گفت: رونق سینماها در ایام ماه مبارک رمضان به کیفیت فیلم ها و استقبال مخاطبان از این آثار بستگی دارد.

سینما

به گزارش ایرنا، رضا سعیدی پور افزود: در ایام ماه مبارک رمضان همواره شاهد اجرای طرح افطار تا سحر در سالن های سینمایی بوده ایم و هر سال برنامه هایی برای این ایام در نظر گرفته می‌شود.

وی یادآور شد: در این طرح سالن های سینمایی که ساعت 21 پایان کارشان است، معمولا در نوبت های ویژه اقدام به نمایش فیلم های سینمایی می‌کنند تا به اصطلاح چراغ سینماها روشن باشد.

مدیر پردیس سینمایی آزادی تاکید کرد: سینما آزادی همواره در نوبت های ویژه میزبان علاقمندان به سینماست و این مجموعه در همه ایام سال در سئانس های ویژه نمایش فیلم را در دستور کار دارد.

به گفته سعیدی پور، سینما آزادی تا زمانی که فیلمی مخاطب داشته باشد آمادگی برای نمایش داشته و برخی آثار سینمایی گاه از ساعت یک بامداد در این سالن نمایش داده می‌شود.

وی گفت: کیفیت فیلم های سینمایی در جذب مخاطبان به سینماها در ایام ماه مبارک رمضان اثرگذار است و در عین حال باید تبلیغات مناسبی درباره اکران فوق العاده سینماها در این ایام انجام شود.

مدیر سینما آزادی به نقش اثرگذار تلویزیون در ترغیب مخاطبان به حضور در سالن های سینمایی در ماه رمضان اشاره کرد و یادآور شد: در سال هایی که مخاطبان استقبال خوبی از طرح اذان تا اذان داشتند عموما تلویزیون تبلیغات خوبی را درباره این طرح انجام می‌داد.

سعیدی پور توضیح داد: تلویزیون سال گذشته اقبالی به طرح اکران فیلم ها در طرح اذان تا اذان نشان نداد و اطلاع رسانی ضعیف در این باره سبب شد مخاطبان حضور چشمگیری در ایام ماه رمضان در سالن های سینمایی نداشته باشند.

وی درباره اکران فیلم های سینمایی خاطره انگیز گفت: فیلم هایی که برای مردم خاطره انگیز بوده باید بر اساس یک برنامه ریزی مدون به صورت تک نوبت در ایام ماه مبارک رمضان اکران شود.

کد خبر 221343
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز