همشهری آنلاین: بیش از 1400 اثر به دبیرخانه بخش تجسمی نخستین جشنواره ملی مجازی هنری پیامبر اعظم (ص) رسید.

پوستر تجسمی

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود زنده روح کرمانی؛ دبیر بخش تجسمی نخستین جشنواره ملی مجازی هنری پیامبر اعظم (ص) با اعلام این خبر گفت: با توجه به پایان مهلت ارسال آثار به بخش تجسمی جشنواره مجازی پیامبر اعظم(ص) در مجموع 1487 اثر از 584 هنرمند به دبیرخانه رسید که 533 عکس از 166 عکاس، 150 اثر تصویرسازی از 79 هنرمند، 235 اثر خوشنویسی از 109 هنرمند، 145 اثر نقاشی از 69 نقاش و 424 اثر پوستر از 161 هنرمند است.

زنده روح افزود: انتخاب آثار برای نمایشگاه آغاز شده است و در بخش عکاسی حسن غفاری، کمال الدین شاهرخ و بابک کاظمی، در بخش تصویرسازی و پوستر علی هاشمی شهرکی، محمدرضا دوست محمدی و مهدی رحیمی، در رشته نقاشی کاظم چلیپا، علی ترقی جاه و احمد خلیلی فرد و در رشته خوشنویسی عین الدین صادق زاده، جواد صادقی و محمد علی قربانی آثار را انتخاب و داوری می‌کنند.

زنده روح کرمانی درباره نمایشگاه گفت: نمایشگاه آثار این جشنواره به صورت مجازی برگزار می‌شود و آثار منتخب از 15 تیرماه در سایت www.payambar-festival.ir به نمایش گذاشته می‌شوند.

این جشنواره در محورهای سیره و زندگی پیامبر اعظم (ص)، سجایای اخلاقی پیامبر اعظم (ص) و دستورات کاربردی پیامبر اعظم (ص) در رشته های نقاشی و نقاشی دیجیتال، خوشنویسی(نستعلیق و شکسته نستعلیق- نسخ و ثلث- نقاشیخط)، تصویرسازی(کودک و بزرگسال)، پوستر و عکاسی برگزار می‌شود.

 

کد خبر 221315
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز