همشهری آنلاین: پیروزی شگفت‌انگیز ایران در برابر ایتالیا بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی خصوصا رسانه‌های ایتالیایی داشت. رسانه‌های نوشتاری و مجازی این کشور باتمجید ازنمایش شاگردان ولاسکو ایران را قدرت جدید والیبال جهان معرفی کردند.

والیبال تیم ملی

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود برابر ایتالیا، این تیم را 3 بر یک شکست داد. باخت قهرمان هشت دوره لیگ جهانی برای رسانه‌های این کشور قابل هضم نبود.

روزنامه گاتزتا دلااسپورت: پیروزی ایران برابر هواداران ایرانی!

این روزنامه‌ی ایتالیایی با پوشش کامل بازی ایتالیا و ایران نوشت: قهرمان آسیا در حضور تماشاگران پرتعداد ایتالیایی موفق شد ایتالیا را در خانه مغلوب کند تا به سه امتیاز کامل این دیدار دست یابد. خولیو ولاسکو که در خانه دوم خود حضور داشت تیمش را به خوبی در این دیدار هدایت کرد و توانست بزرگ‌ترین پیروزی تاریخ والیبال ایران را کسب کند. ایتالیا که موفق شده بود پیش از این 4 امتیاز از روسیه قهرمان المپیک کسب کند برابر ایران شکست خورد تا ایران که به عنوان یک قدرت نوظهور در والیبال رشد کرده، اکنون در بین قدرت‌های برتر جهان قرار گیرد. در بین تماشاگران حاضر در ورزشگاه مودنا صدها ایرانی حضور داشتند که با فریادهای خود باعث شده بودند تا همگان تصور کنند هزاران ایرانی در سالن حضور دارند. در این بازی زایتسف به دلیل مصدومیت کمی دیر به بازی آمد اما حضور این بازیکن باتجربه نیز نتوانست کمکی به ایتالیا برای پیروزی در این دیدار کند.

لاستامپا: ایتالیا به سد ایران خورد

پایگاه خبری لاستامپا ایتالیا درباره‌ بازی ایتالیا و ایران نوشت: ایتالیایی‌ها در حالی که گمان می‌رفت برابر ایران به پیروزی برسند، مغلوب شاگردان خولیو ولاسکویی شدند که مدت‌ها هدایت لاجوردی‌پوشان را بر عهده داشته است. ولاسکو که 8 سال باشکوه را در ایتالیا سپری کرده بود این بار با یک تیم جدید موفق شد تیم سابقش را شکست دهد. ولاسکو با حضورش در تیم ملی ایران، این تیم را به یک تیم قوی در سطح جهان تبدیل کرده است. آنها هفته گذشته موفق شده بودند صربستان را در خانه شکست دهند و اکنون با پیروزی بر ایتالیا نشان دادند که پیروزی برابر صربستان اتفاقی نبوده است. دو تیم ایتالیا و ایران یک شنبه در ساساری بازی دوم خود را برگزار می‌کنند.

کوتیدیانو: ولاسکو همچنان تاریخ سازی می‌کند

پایگاه خبری کوتیدیانو درباره بازی ایتالیا و ایران در لیگ جهانی که با پیروزی 3 بر یک ایران به پایان رسید، نوشت: خولیو ولاسکو با پیروزی برابر ایتالیا تاریخ‌ساز شد. ایتالیا در شهر مودنا برابر ایران که خولیو ولاسکو را روی نیمکت خود داشت با نتیجه 3 بر یک شکست خورد تا تاریخ سازی ولاسکو در این شهر ادامه داشته باشد با این تفاوت که او اینبار با تیم ملی ایران موفق شد تیم ملی ایتالیا را شکست دهد. ایران که اولین حضورخود را در لیگ جهانی سپری می‌کند موفق شد ایتالیا را 3 بر یک شکست دهد. ایتالیا که در دو ست اول زایتسف را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت در ست سوم به لطف حضور این بازیکن توانست به پیروزی دست یابد اما در ست چهارم باز هم مغلوب شاگردان با انگیزه ولاسکو شد تا در این دیدار شکست بخورد.

کد خبر 220871
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز