سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: اولین مصاحبه اختصاصی دکتر عارف بعد از انتخابات ریاست جمهوری را بر روی تلفن همراه خود بخوانید.

عرضه نسخه اندرویدی ماهنامه مدیریت ارتباطات

امیر لعلی، سردبیر ماهنامه مدیریت ارتباطات با بیان این مطلب افزود: مخاطبان ماهنامه مدیریت ارتباطات علاوه بر خرید این نشریه در کیوسک‌های مطبوعاتی و سفارش اینترنتی دریافت آن از طریق سایت PrShop.ir، می‌توانند نسخه آندرویدی ماهنامه را از کیوسک نشریات الکترونیک موسوم به برگ خریداری نموده و آن را بر روی گوشی‌های هوشمند خود مطالعه و آرشیو کنند.

وی ادامه داد: کاربران ابزارهای هوشمند قادر خواهند بود به سادگی نسخه الکترونیک ماهنامه مدیریت ارتباطات را تهیه و مطالعه کنند.

لعلی با اشاره به اینکه ایرانیان خارج از کشور نیز از این پس، قادرند همزمان با انتشار و توزیع نسخه چاپی، نسخه آندرویدی را بر روی تلفن‌های همراه و تبلت‌های خود مطالعه کنند، گفت: طراحی مناسب، خرید آسان و آنلاین نسخه الکترونیک ماهنامه مدیریت ارتباطات با استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی یا حساب اعتباری فروشگاه اندروید کندو و مطالعه آفلاین نسخه دانلود شده ماهنامه با هزینه کمتر، از ویژگی‌های نسخه اندرویدی این ماهنامه است.

وی گفت: امکان دسترسی آسان به آرشیو شماره‌های پیشین ماهنامه از این طریق، بزودی فراهم خواهد شد.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند نرم‌افزار اندروید برگ را از نشانی http://barg.asr24.com یا http://cando.asr24.com دانلود کنند.

کد خبر 220355
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز