همشهری آنلاین: معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران در تشریح اقدامات شهرداری به مناسبت نیمه شعبان گفت: شهرداری تهران اهم برنامه‌های خود را به مناسبت اعیاد شعبانیه به دو بخش اجرای برنامه‌ها در حوزه معرفت‌شناختی و بسترسازی فضاهای بصری شهر، حمایت از هیات‌ها، تشکل‌ها و گروه‌ها برای اجرای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن‌های شعبانیه قرار داده است.

به گزارش تهران سما، دکتر سید محمدهادی ایازی در تشریح اقدامات شهرداری تهران به مناسبت نیمه شعبان گفت: نیمه شعبان عید منتظران عدالت و آزادی است و شهرداری تهران نیز که یک نهاد مردمی است می‌کوشد تا در راستای همگامی با منتظران منجی عالم بشریت بسترسازی‌های لازم را فراهم سازد تا برنامه‌ها و جشن‌هایی که به این منظور در نظر گرفته شده، در سطح شهر با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران در زمینه اعیاد شعبانیه تلاش خود را در حوزه‌هایی نظیر بسترسازی و فضاسازی سیمای بصری شهر و اجرای جشن‌ها و برنامه‌های مختلف قرار داده است، گفت: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به کمک شهرداری به تشکل‌ها، هیات‌ها و گروه‌های مختلف اشاره کرد تا این مجموعه‌ها بتوانند به شکل مستقل برنامه‌های مطلوبی را به مناسبت نیمه شعبان برگزار کنند.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران افزود: شهرداری تهران در همین راستا به مساجد محوری شهر نیز کمک و مساعدت ویژه خواهد داشت تا در این مساجد نیز جشن نیمه شعبان با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود.

ایازی همچنین خاطرنشان کرد: مجموعه مراکز فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز در اعیاد شعبانیه برنامه‌های مختلف از قبیل برپایی جشن‌های متعدد و نشست‌های علمی را برگزار می‌کنند.

وی بخش دیگر برنامه‌های شهرداری تهران در زمینه اعیاد شعبانیه را اجرای برنامه در حوزه معرفت‌شناختی دانست و گفت: در حوزه معرفت‌شناختی به مباحثی نظیر عدالت، آزادی، امام زمان (عج)، چگونه باید منتظر امام زمان (عج) باشیم و اینکه انتظار را چگونه در فضای اخلاق شهروندی به کار بریم، می‌پردازیم.

کد خبر 219744
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز