همشهری آنلاین: قهرمان آبادانی پرورش اندام آسیا در خصوص این مسابقات گفت: مسابقات در سطح بسیار خوب و بیشتر از حد انتظار برگزار شد.

علی رستمی

علی رستمی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای کسب مدال طلا و مقام قهرمانی آسیا انگیزه خیلی خوبی داشتم و خود را برای این مقام آماده کرده بودم.

وی اظهار داشت: مقابل حریفان خیلی خوبی در این مسابقات قرار گرفتم و بسختی بر سکوی قهرمانی ایستادم.

دارنده مدال طلای مسابقات پرورش اندام آسیا خاطر نشان کرد: در یک سال گذشته تمرینات مستمر و بدون وقفه ای را انجام دادم که با کسب مقام قهرمانی آسیا جواب این سختی ها را گرفتم.

رستمی گفت: در این مسابقات مشخص بود داوری ها به ضرر تیم ملی ایران خواهد بود اما با این مسائل بچه ها بر سکوی قهرمانی ایستادند.

وی تصریح کرد: حریفان قطری، چینی و کره ای در وزن من رقابت شانه به شانه ای برای قهرمانی داشتند اما خواست خدا بود که قهرمانی به من رسد.

قهرمان آبادانی پرورش اندام آسیا افزود: با این قهرمانی اکنون کار سخت تری در آینده پیش رو دارم زیرا از این پس در مسابقات آینده حساب دیگری از سوی حریفانم روی من باز می شود.

رستمی ورزشکار آبادانی روز دوشنبه هفته جاری در مسابقات قهرمانی پرورش اندام آسیا در آلماتی قزاقستان موفق به کسب مقام قهرمانی این مسابقات شد.

کد خبر 217478
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز