دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: گالری شکوه عصر جمعه سوم خرداد ماه میزبان نمایشگاه نقاشی های حسین خوشرفتار با عنوان «خاطرات ناپایدار مستقل از ما جریان دارد» خواهد بود.

نقاشی

به گزارش همشهری آنلاین، حسین خوشرفتار در این نمایشگاه 15 اثر اکرلیک در ابعاد 140×120 و 140×140 سانتی متر ارائه داده است.

آثار خوشرفتار شامل دو بخش فیگوراتیو و طبیعت می‌شود. او در آثارش به سبک رئال پایبند نیست و اثر را به شکلی که دوست دارد تجزیه و بازسازی می‌کند و مخاطب را به سمت افکارش ارجاع می‌دهد.

تخریب و بازسازی در این آثار به نوعی نگاه شرقی اشاره دارد که مرگ نمی‌تواند عامل نابودی باشد و زندگی دیگری پس از مرگ جریان دارد و روح همچنان به زندگی ادامه خواهد داد.

آثار او تشکیل شده از بافت ها و مجموعه شبکه هایی است که فیگورها و طبیعت به واسطه آنها بوجود می‌آیند مانند رگ های بدن انسان و یا شبکه ها و رگ هایی که در درختان نیز از ریشه تا شاخه ها را شامل می‌شود.

تم رنگی آثارش از فضای شخصی هنرمند نشات گرفته است تا حدی که بیشتر تابلوهایش یک تم رنگی خاص دارند، او سعی کرده است در هر تابلو در کنار هر رنگی از رنگ مکمل آن استفاده کند.

حسین خوشرفتار متولد 1360 خراسان رضوی است.

او فوق دیپلم آموزش هنرهای تجسمی و لیسانس نقاشی از دانشگاه هنر تهران دارد و 11 سال است که در زمینه نقاشی فعالیت می‌کند.

وی تاکنون در هفت نمایشگاه گروهی و پنج نمایشگاه انفرادی شرکت داشته است.

این نمایشگاه تا 12 خرداد ماه در گالری شکوه دایر خواهد بود و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت 16 تا 20 از این آثار در گالری شکوه واقع در خیابان فرمانیه، اندرزگو، کوچه سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، پلاک 19 دیدن کنند.

 

 

کد خبر 215026
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز