همشهری آنلاین: پدر یکی از قربانیان کهریزک گفت: دستور مقام معظم رهبری برای برخورد با عاملان مرگ پسرم با محاکمه قضات اجرا شد.

مهر نوشت: پدر مرحوم کامرانی یکی از قربانیان کهریزک پس از دفاع از شکایات خود در دادگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دوشنبه آخرین دفاعیات متهمان اخذ می‌شود و دادگاه ظرف یک هفته تا 10 روز حکم این پرونده را صادر خواهد کرد.

وی افزود: در دادگاه هر چی که در دلمان بود گفتیم و هیچ محدودیتی برای صحبت‌هایمان وجود نداشت از رسانه‌ها نیز تشکر می‌کنیم که در این مدت مطالب ما را منعکس کردند.

کامرانی ادامه داد: ساعت 2:45 دقیقه 25 تیر ماه سال 88 فوت عزیز دلمان اتفاق افتاد که من 27 تیر ماه سال 88 در نامه ای به مقام معظم رهبری موضوع را اعلام کردم. عصر همان روز رهبر انقلاب در زیر برگه من دستور دادند با تمام کسانی که در مرگ محمد کامرانی دست داشتند برخورد و آنها به اشد مجازات برسند. حال با برگزاری این دادگاه دستورات مقام معظم رهبری اجرا شد.

وی ادامه داد: تا پشیمانی را در چهره متهمان نبینیم یک گام به عقب نمی‌رویم و تا آخر پای درخواست خود خواهیم ایستاد.

عبدالحسین روح الامینی پدر یکی دیگر از قربانیان کهریزک می‌گفت با پیگیری‌هایی که در این مدت انجام دادیم رو سفید فرزندان خود خواهیم بود. در این مسیر هیچ کوتاهی انجام نداده و در دادگاه کیفری تمام حرف های خود را زدیم.

وی افزود: دادگاه صلاح ندانست که شاهدان مورد اشاره ما در جلسه محاکمه حاضر شوند اما ما هیچ کم و کسری را ندیدیم.

پدر مرحوم جوادی فر نیز در جمع خبرنگاران گفت: امروز تمام دفاعیات خود از شکایتمان را مطرح کردیم و تا کنون عکس های مورد اشاره آقای حیدری فر را در پرونده ندیده ایم.

وی افزود: روند دادگاه راضی کننده بود و ما شفافیت کامل را در این پرونده دیدیم.

30 اردیبهشت ماه آخرین جلسه دادگاه کهریزک

قاضی پرونده کهریزک اعلام کرد: روز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه به احتمال قوی آخرین جلسه دادگاه است و آخرین دفاعیات از متهمان گرفته می شود.

قاضی سیامک مدیرخراسانی در جمع خبرنگاران گفت: تلاش می کنیم جلسه بعد آخرین جلسه دادگاه باشد. در این جلسه آخرین دفاعیات از متهمان اخذ شده و به متهمان توصیه می شود اسناد و دفاعیات جدید اعلام کنند و از تکرار حرفهای قبلی که قبلا ثبت شده پرهیز کنند.

وی همچنین در مورد مصاحبه خبری آقای حیدری‌فر هم گفت: به دلیل برخی اظهارات این متهم پرونده ای برای وی تشکیل شد و در روند دادرسی قرار دارد.

کد خبر 214345
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز