همشهری آنلاین: عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: رئیس جمهور روز گذشته برخلاف سوگندشان و رفتار رؤسای جمهور سابق رفتاری شبیه پادشاهان مستبد که برای حفظ قدرت جانشین تعیین می کند از خود نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، احمد توکلی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۲ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی، در تذکری خطاب به رئیس مجلس گفت: از شما گله مندم که با وجود این که آیین نامه اختیار نطق خاص را به شما داده و باید درباره مسائل روز که به آن اشراف دارید صحبت کنید اما اشاره ای به رفتار دیروز رئیس جمهور هنگام ثبت نام داوطلب مورد علاقه اش نداشتید.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: دیروز رئیس جمهور برخلاف سوگندش و رفتار رؤسای جمهور سابق ایران رفتاری شبیه رفتار پادشاهان مستبد که برای حفظ قدرت جانشین تعیین می کنند از خود نشان داد.

وی افزود: اگر شما به عنوان سخنگوی رسمی مجلس در اولین نطق خود موضع نگیرید این بدعت گذاری ها در تاریخ ایران بد تلقی خواهد شد.

توکلی با اشاره به اینکه رئیس جمهور فرد مورد علاقه اش را به سفرهای استانی می برد و از او تجلیل می کند گفت: رئیس جمهور دیروز گفت: تمام قدرت دولت برای این داوطلب است که فکر می کنم خرج کردن قوه مجریه برای یک داوطلب خیانت است و باید در مقابل این قدرت طلبی موضع گیری کنید.

کد خبر 213741

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز