همشهری آنلاین: سخنگوی ائتلاف پیشرفت با تأکید بر اینکه حراست از نظام ولایی آرمان شهیدان بود، به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: بر همه ما واجب است که انتخاب اصلحی داشته باشیم تا فرد منتخب بتواند با روحیه جهادی، کشور را از گردنه‌های مشکلات عبور دهد.

به گزارش فارس، حسین مظفر سخنگوی ائتلاف پیشرفت در سخنانی در گردهمایی گروه اجتماعی‌ فرهنگی «حلقه وصال» که در مزار شهدای هفتم تیر بهشت‌ زهرا(س) برگزار شد، گفت: افتخار یک کشور و ملت به مجاهدان و مبارزان و انسان‌هایی است که توانستند افتخاری را در کشور بیافرینند تا ایران اسلامی از ذلت به اوج عزت برسد.

وی با بیان اینکه «شهیدان ما چنین حماسه‌آفرینانی هستند که توانستند نظام را مانند نقطه درخشانی در جغرافیای زمین مطرح کنند»، تصریح کرد: شهیدان هرگز نمرده‌اند، شهادت توفیقی است که نصیب هر کسی نمی‌شود، خانواده‌های شهدا باید بر خود ببالند که خداوند چنین توفیقی را نصیب آنان کرده است.

مظفر تصریح کرد: بدانید که حرکت در مسیر خدا و ارزش‌ها سختی دارد، به قربانی دادن و فداکاری نیازمند است و قطعاً کسانی که به این راه بیایند، فرزندان‌شان کشته، برادران و پدران‌شان شهید می‌شوند، دست و پای آنها قطع می‌شود اما باید بدانند که تقدیم گوهرها در راه خداوند و مسیر او، ذخیره ارزشمندی است که مایه شفاعت آنها در قیامت خواهد بود.

مظفر ادامه داد: اگر در این راه به شما آسیب رسیده باید بدانید که به دشمنان هم آسیب رسیده است اما تفاوت شما با آنها در این است که شما در راه خدا فداکاری کرده‌اید.

وی با تأکید براینکه وظیفه بزرگی در قبال شهیدان داریم، یادآور شد: ما باید مقداری به آسمانیان بیاندیشیم و روح و جان خودمان را شستشو دهیم و بدانیم چه وظیفه و چه رسالت بزرگی بر عهده داریم.

سخنگوی ائتلاف پیشرفت در ادامه سخنانش با ذکر این نکته که آرمان شهیدان حراست از این نظام ولایی است، صیانت از آرمان‌ها و اهداف امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است، گفت: پاسداری از این نظام در برابر تهاجم‌های هوشمند، از دیگر آرمان‌های شهیدان است، در آموزه‌های اسلامی من و شما نباید آسایش و آرامش داشته باشیم و نباید در برابر مسائل اجتماعی بی‌تفاوت باشیم، ما همانطور که در برابر خداوند مسئولیم، در برابر اجتماع هم مسئولیت داریم.

وی تأکید کرد: آنچه توانسته این نظام اسلامی را در برابر موج تهدید‌ها و تحریم‌ها نجات دهد، حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف بوده است، حضور و مشارکت مردم فداکاری که از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی بر سر پیمان‌شان با شهیدان استوار مانده‌اند، باید بدانیم از این پس هم راز ماندگاری این نظام، در سایه حراست از این آرمان‌هاست.

حسین مظفر ادامه داد: اگر از این نظام الهی حمایت کنیم، خداوند نیز از شما حمایت خواهد کرد، حمایت شما همان حضور و مشارکت در عرصه‌های مختلف است، ایران اسلامی نیاز به بمب هسته‌ای ندارد، بکارگیری بمب هسته‌ای در جمهوری اسلامی ایران حرام است، بمب هسته‌ای کشور ما، شما مردم فداکار و قهرمان هستید.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به پیش‌رو بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات ریاست جمهوری در پیش است و همه شما باید در این انتخابات حضور یابید و مشارکت کنید، شما باید انسانی شایسته و توانمند و مدیر لایقی را انتخاب کنید که بتواند مشکلات فعلی کشور را حل کند.

وی اضافه کرد: همه کاندیداهای فعلی انتخابات ریاست جمهوری ان شاء ا... انسان‌های شایسته‌ای هستند اما من و شما موظفیم و حق داریم و بر ما واجب است که انتخاب اصلح داشته باشیم.

سخنگوی ائتلاف پیشرفت در خاتمه خاطرنشان کرد: ما با مشکلات فراوانی مواجهیم و در این شرایط فقط به انسان‌های خوب نیاز نداریم بلکه باید انسان خوب و توانمندی را انتخاب کنیم که بتواند با روحیه جهادی و فداکاری و با انگیزه بالا، کشور را از مسیر و گردنه‌های مشکلات عبور دهد و بتواند ما را به سربلندی و سرافرازی برساند.

کد خبر 213483
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز