چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: دایی برای فصل آینده نیز روی نیمکت راه آهن خواهد نشست.

علی دایی

به گزارش ایسنا، باشگاه راه‌آهن که از دو فصل پیش با علی دایی عملکرد نسبتا خوبی داشته برای سه فصل آینده نیز با آقای گل جهان وارد مذاکره شد.

راه‌آهن برای هدایت فصل آینده با دایی به توافق رسیده است و قرارداد او امروز به ثبت خواهد رسید.

همچنین دایی در مورد مدت زمان قراردادش با این باشگاه اختلاف دارد و تنها برای یک فصل راضی است در راه‌آهن بماند. اما این باشگاه برنامه بلند مدتی در لیگ برتر را دنبال می‌کند و پیشنهادی که به دایی داده سه ساله است.

کاظم امانی، قائم مقام راه‌آهن با تایید فوق گفت: توافق نهایی صورت گرفته است و قرارداد امروز به ثبت می‌رسد. همچنین امروز درباره مدت زمان همکاری دایی با باشگاه مذاکره خواهیم کرد.

وی افزود: از دایی درخواست ‌کرده‌ایم که راه‌آهن در فصل آینده بین چهار تیم اول قرار گیرد. همچنین بودجه‌اش نیز تعیین شده و تنها تقاضای ما از کادر فنی همین است. برنامه مان برای سال دوم نیز کسب سهمیه آسیایی است و بنا داریم با توجه به برنامه‌ریزی‌ها در سال سوم به قهرمانی ایران دست یابیم.

قائم مقام باشگاه راه‌آهن همچنین با بیان این که راه‌آهن از مهره‌های شاخصی برای فصل آینده استفاده خواهد کرد ، ادامه داد: کار مذاکره با بازیکنان را از شنبه استارت می زنیم و ابتدا باید تکلیف بازیکنان فعلی مشخص شود. همچنین لیست جدیدی را در نظر داریم و حداقل شش بازیکن لیگ برتری جذب خواهیم کرد.

کد خبر 213289
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز