همشهری آنلاین: هفته پایانی ششمین دوره لیگ برتر کانوپولوی بانوان روز 12 اردیبهشت ماه به پایان رسید و هیات قایقرانی خراسان رضوی بر سکوی اول ایستاد و به مقام قهرمانی رسید.

Kanopolo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در مسابقات این روز تیم هیات قایقرانی مرکزی غایب بود و تیم‌های هیات قایقرانی استان تهران، باشگاه مقاومت بسیج و هیات قایقرانی استان خراسان رضوی حضور داشتند.

در اولین مسابقه هیات قایقرانی تهران و هیات قایقرانی خراسان رضوی به مصاف یکدیگر رفتند که تیم خراسانی با نتیجه 6 بر 3 تیم تهران را از پیش رو برداشت.

در مسابقه آخر که فینال این رقابت‌ها نیز به حساب می‌آمد، هیات قایقرانی خراسان رضوی با باشگاه مقاومت بسیج مسابقه داد که در خاتمه موفق شد باشگاه مقاومت بسیج را با نتیجه 4 بر 1 شکست دهد و به مقام قهرمانی برسد.

بدین ترتیب هیات قایقرانی خراسان رضوی با انجام 11 مسابقه، کسب 10 برد، 1 باخت، 30 امتیاز، 81 گل زده، 14 گل خورده و تفاضل گل 67+ به مقام قهرمانی لیگ برتر کانوپولوی بانوان رسید، باشگاه مقاومت بسیج با انجام 11 مسابقه، کسب 9 برد، 2 باخت، 27 امتیاز، 62 گل زده، 25 گل خورده و تفاضل گل 37+ و هیات قایقرانی تهران با انجام 11 مسابقه، کسب 7 برد، 4 باخت، 21 امتیاز، 47 گل زده، 21 گل خورده و تفاضل گل 26+ مکان‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

همچنین تیم‌های باشگاه راهبران فریدون‌کنار با 14 امتیاز، هیات قایقرانی مرکزی با 9 امتیاز، باشگاه صدر سبحان بابلسر با 3 امتیاز و هیات قایقرانی آستانه اشرفیه با 6- امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفتند.

کد خبر 212319
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز