همشهری‌آنلاین: معاون بازار یابی و فروش سایپا از فروش محصولات این شرکت از روز شنبه 14 اردیبهشت با قیمت‌های شورای رقابت خبر داد و گفت: با محاسبه نرخ‌های جدید بر اساس فرمول شورای رقابت، فروش محصولات این شرکت بر اساس قیمت‌های جدید انجام خواهد شد.

car

محمد علی قادری گفت: مشتریان می‌توانند از روز شنبه با مراجعه به نمایندگی‌های فروش سایپا در سراسر کشور و یا سایت فروش اینترنتی سایپا خودروهای انتخابی خود را بر اساس قیمت‌های جدید خریداری کنند.

مدیر فروش شرکت ایران خودرو نیز گفت: مردم می‌توانند به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری در نمایندگی‌های مجاز این شرکت، خودرو مورد نیاز خود را با قیمتی که شورای رقابت اعلام کرده است، خریداری کنند.

عبداله بابایی افزود: قیمت خودروهای خریدارانی که از 17 بهمن اقدام به خرید خودرو از نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو کرده‌اند هم بر اساس مصوباتی که از شنبه ارائه خواهیم داد تعیین خواهد شد و چنانچه افزایش دریافت وجود داشته باشد به مشتریان بازگردانده می‌شود.

بابایی با عذرخواهی از شهروندان گفت: با مصوبات دولت و مستنداتی که به پلیس راهور دادیم از امروز مجوز شماره گذاری ارائه می‌شود و این دسته از مشتریان که حدود 70 هزار نفر هستند ، می توانند شماره و پلاک‌های خود را دریافت کنند.

کد خبر 212173
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز