همشهری آنلاین : محمد باقر قالیباف که به شهر شیراز سفر کرده است ظهر امروز با آیت الله سید محمد مهدی دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این دیدار آیت الله سید محمد مهدی دستغیب با اشاره به اقداماتی که در شهر تهران انجام شده است، گفت: فعالیت های شما بسیار چشمگیر و قابل توجه است و به راستی شما تهران را آباد کرده اید.

وی افزود: امیدوارم خداوند توفیق بیشتری به شما دهد تا در مناسب بالاتر خدمات بیشتری ارایه کنید.

تولیت آستان حضرت احمدبن موسی (ع) همچنین خاطر نشان ساخت: شهر شیراز با چهارده هزار شهید مشکلات بسیاری دارد و ای کاش فردی مثل شما می توانست اینجا بسازد .

آیت الله دستغیب تصریح کرد: ان شالله شما رئیس جمهور شوید تا همه ایران آباد شود و نگاه ویژه ای هم به این شهر شهید پرور داشته باشد.

وی در ادامه یادآور شد: اساس شهر شیراز شاه چراغ (ع) است، اما متاسفانه مسئولان توجهی ندارند و متوجه این موضوع نیستند که همه این شهر نور احمد بن موسی (ع) است. محیط شیراز قبلا دروازه اصفهان، دروازه کازرون و دروازه سعدی بود که به دور مرکزیت حرم قرار داشتند، این شهر مرکز علم و نور بوده و بزرگانی چون حافظ، سعدی و ملاصدرا را داشته است؛ اما امروز از وضعیت مناسبی برخودار نیست.

در پایان این دیدار محمد باقر قالیباف در حرم حضرت احمد بن موسی (ع) حاضر شد ضمن زیارت آستان شاه چراغ ، و در نماز جماعت ظهر و عصر این حرم را حاضر شد.

همچنین قالیباف بر سر مزار آیت الله سید عبدالحسین دستغیب، سومین شهید محراب نیز حاضر شد .

کد خبر 212162
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز