چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۰
۰ نفر

درگیری میان نمایندگان موافق و مخالف در پارلمان ونزوئلا به‌دنبال مشاجره بر سر نتیجه انتخابات اخیر، به زد و خورد و جراحت آنها منجر شد.

ونزوئلا درگیری

به گزارش خبرگزاری‌ها، نمایندگان جناح مخالف دولت اعلام کردند که هفت نفر از آنها مورد حمله قرار گرفتند و زخمی شدند. این در حالی است که نمایندگان طرفدار دولت مخالفان را به شروع این درگیری متهم می‌کنند. گفته می‌شود درگیری وقتی آغاز شد که نمایندگان مخالف، رئیس مجلس ونزوئلا را فاشیست خواندند. نیکولاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا درباره این حادثه گفت:

می‌دانیم که مخالفان باعث بروز این خشونت شدند. این اتفاقات نباید تکرار شود. بحث بر سر نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر ونزوئلا همچنان در این کشور ادامه دارد. شورای برگزاری انتخابات که نهادی مستقل است اعلام کرده که بازرسی و تحقیق درباره بخشی از آرای انتخابات را تا‌ماه آینده به پایان می‌برد. این در حالی است که مادورو سوگند ریاست‌جمهوری خورده و کارش را آغاز کرده‌است. مخالفان می‌گویند که بخشی از آرا مخدوش است و باید بازشماری شود اما شورای انتخابات ونزوئلا درخواست بازشماری آرا را رد کرده و تنها به تحقیق درباره بخشی از آرا تن داده‌است.

کد خبر 212068
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز