سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۴:۳۵
۰ نفر

مدیر سینما سپیده از افزایش فروش بلیت با اجرای طرح نیم‌بها‌شدن بلیت این سینما برای دانشجویان و دانش‌آموزان در همه روزهای هفته خبر داد.

سینما

حسین کشاورزی در گفت‌وگو با مهر درباره طرح نیم‌بهاشدن بلیت سینما سپیده گفت: این طرح نیاز به تبلیغات بیشتری دارد اما تاکنون تفاوت ملموسی از زمان اجرای طرح نیم‌بهاشدن با شرایط قبل از آن احساس می‌شود. به‌طوری‌که پنجشنبه قبل از اجرای طرح حدود 525 هزار تومان و پنجشنبه بعد از اجرای طرح حدود 800 هزار تومان فروش بلیت داشتیم. مدیر سینما سپیده درباره بازتاب این طرح و تاثیر آن ادامه داد: این طرح تنها از طریق سایت‌ها اطلاع‌رسانی شده و سینما قرار است پلاکاردهایی را برای اطلاع‌رسانی بر سردر این سینما نصب کند. هم‌اکنون بیشتر کسانی که به اینجا می‌آیند از این موضوع بی‌اطلاع هستند اما بعد از فهمیدن نیم‌بهاشدن بلیت‌ها بسیار خوشحال می‌شوند. وی با اشاره به افزایش مراجعه‌کنندگان از قشر دانشجو در راستای طرح نیم‌بها‌شدن بلیت‌ها بیان کرد: اینجا یک پاتوق دانشجویی بوده است و در گذشته بیشتر کسانی هم که به اینجا می‌آمدند دانشجویان و دانش‌آموزان بودند و با اجرای چند روزه طرح این تعداد بیشتر هم شده‌اند.

پیش از این در روزهای سه‌شنبه که بلیت نیم‌بها بود مخاطبان به نسبت روزهای دیگر هفته تا سه برابر تعدادشان افزایش پیدا می‌کرد و عده‌ای اعتراض می‌کردند که نمی‌توانند در این روز به سینما بیایند. با اجرای این طرح هرکسی در هر زمانی که بخواهد می‌تواند به سینما بیاید. مدیر سینما سپیده همچنین درباره کیفیت تجهیزات رفاهی سینما سپیده عنوان کرد: این سینما در رده ممتاز بوده و در مدت 9 ماهی که من اینجا هستم هیچ مشکلی نداشته است. سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی آن در بین سینماهای تهران حرف اول را می‌زند. به‌طور مثال نوع دستگاه‌های چیلر سینما سپیده ایتالیایی است و یا تعداد صندلی‌های سالن اصلی برای حفظ استانداردهای سینما از 700 عدد به حدود 500 عدد رسیده است. کشاورزی در پایان با بیان اینکه این طرح تا 20 روز آینده مخاطبان خود را جذب خواهد کرد، نیم‌بهاشدن بلیت‌ها را اقدامی مثبت دانست و یادآور شد: فیلم آیینه‌های روبه‌رو در همه وقت برای مخاطبان نیم بها بود و ما شاهد بودیم که مردم‌ برای دیدن این فیلم به سینما می‌آمدند. طرح نیم‌بها‌شدن بلیت سینما سپیده از روز چهارشنبه چهارم اردیبهشت ماه اجرا شده است و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر 211742

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز