همشهری‌آنلاین: مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور از واریز کمک هزینه عائله مندی و اولاد به حساب بازنشستگان تحت پوشش خبر داد.

ایراندخت عطاریان

مهر نوشت: ایراندخت عطاریان با بیان اینکه صندوق بازنشستگی کشوری از اوایل هفته جاری کمک هزینه عائله مندی و اولاد بازنشستگان مربوط به فروردین ماه را به صورت علی الحساب به حساب بانکی بازنشستگان کشوری واریز کرده است ، گفت پیش از این کمک هزینه عائله مندی و اولاد بازنشستگان را دستگاه‌های اجرایی پرداخت می‌کردند اما برخی از دستگاه‌ها این کار را بعضا با تاخیر انجام می‌دادند.

وی افزود: به همین علت از ابتدای سال جاری با مساعدت معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری اعتبار این کمک هزینه دراختیار صندوق بازنشستگی کشوری قرار گرفت و پرداخت آن از اوایل هفته جاری به صورت علی الحساب برای بازنشستگان آغاز شد.

عطاریان اظهار داشت: به منظور تسهیل و تسریع در پرداخت کمک هزینه عائله مندی و اولاد بازنشستگان از تمامی دستگاه‌های اجرایی در خواست می‌گردد هر چه سریعتر اطلاعات مربوط به عائله مندی و اولاد بازنشستگان را از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری تکمیل کنند.

به گفته مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری، پرداخت کمک هزینه عائله مندی و اولاد بازنشستگان در اردیبهشت ماه بر اساس اطلاعات وارد شده از سوی دستگاه‌های اجرایی همراه با حقوق اردیبهشت ماه به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد

کد خبر 211508
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز