همشهری آنلاین: ثبت درخواست میهمانی و انتقال دانشجویان برای سال تحصیلی آینده در سامانه اداره کل خدمات آموزشی وزارت علوم از امروز آغاز شد.

دانشجو

به گزارش مهر، دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته از امروز یکشنبه اول اردیبهشت ماه می توانند با مراجعه به سامانه اداره کل خدمات آموزشی دانشجویان داخل به نشانی www.mad.msrt.gov.ir نسبت به ارسال درخواست خود برای میهمانی یا انتقال اقدام کنند؛ مدت زمان ارسال درخواست در 31 ماه جاری به پایان می رسد.

این درخواستها تنها باید برای سال تحصیلی 92-93 صورت گیرد و تمام دانشجویان دانشگاههای دولتی اعم از روزانه، شبانه، دانشگاهها و موسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی امکان ثبت تقاضای میهمانی و انتقال را دارند.

پس از اتمام مدت زمان ثبت درخواستها از سوی دانشجویان، دانشگاههای مبدا از 1 خرداد تا 15 تیرماه مهلت اظهار نظر و دانشگاههای مقصد از 15 تیرماه تا پایان مردادماه مهلت بررسی دارند.

دانشجو باید با اطلاع کامل از شرایط آئین نامه میهمانی و انتقال، درخواست خود را مبنی بر نوع آن (2 نیمسال میهمانی،‌ تمدید میهمانی، میهمان دائم و انتقال) در سامانه خدمات آموزشی در موعد اعلام شده ثبت کند و با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی، وضعیت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، نسبت به انتخاب دانشگاه یا موسسه مقصد اقدام و مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده اسکن و ضمیمه تقاضا کند.

متقاضی میهمانی و انتقال مسئول صحت اطلاعات ارائه شده در خصوص شرایط خاص خود خواهد بود و در صورت عدم احراز هر یک از اطلاعات ارائه شده امکان میهمانی یا انتقال را از خود سلب خواهد کرد.

خاطرنشان می شود که به دانشجویان میهمان، خوابگاه تعلق نمی گیرد.

کد خبر 210232

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز