همشهری آنلاین: مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی از اخذ مجوز پذیرش دانشجویی شبانه و دکتری پژوهش محور در تمامی رشته گرایش‌های مقطع دکتری دایر در دانشگاه برای کنکور سال 92 خبر داد.

دکتر اعظم سلیمی در گفتگو با مهر گفت: 373نفردانشجویی دکتری در کنکور سال 92 در 47 رشته گرایش دکتری در دانشگاه خوارزمی و 33 رشته گرایش در پردیس های تهران و کرج این دانشگاه پذیرفته خواهند شد.

وی افزود: با همکاری دفتر گسترش وزارت علوم و هیأت رئیسه دانشگاه در سال 91 مجوز 11 رشته گرایش در مقطع دکتری و 17 رشته گرایش در مقطع کارشناسی ارشد اخذ شد.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی افزود: در کنکور سال 92 درخواست پذیرش 267 دانشجو در 47 رشته گرایش دکتری از سوی سازمان سنجش کشور منتشر شد.

وی یادآورشد: همچنین با راه اندازی پردیس های دانشگاه در تهران و کرج تعداد 55 نفر دانشجو در 16 رشته گرایش دکتری در تهران و 51 نفر دانشجو در 17 رشته گرایش دکتری در پردیس کرج پذیرش خواهند شد.

سلیمی افزود: در سال گذشته این دانشگاه توانست مجوز پذیرش دانشجوی شبانه و دکتری پژوهش محور را در تمامی رشته گرایش های مقطع دکتری دایر در دانشگاه برای کنکور سال 92 اخذ کند.

کد خبر 210064

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز