همشهری آنلاین: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در واکنش به خبر رسانهها مبنی بر دفاع حسینیان از مشایی گفت: مشایی کیست که من از او دفاع کنم؟ دولت احمدی نژاد چیزی باقی نگذاشته که بنده از آن دفاع کنم.

مهر نوشت: در حاشیه جلسه روز چهارشنبه روح الله حسینیان نماینده تهران در جمع خبرنگاران در واکنش به خبر رسانه‌ها مبنی بر دفاع حسینیان از مشایی از خود دفاع کرد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صحبت‌های بنده در واکنش به سیاه نمایی‌های عثمانی نماینده بوکان بود، گفت: از رسانه‌ها توقع ندارم، باید راوی راست وقایع باشند اما دروغ می‌گویند.

وی با انتقاد از تیتر برخی رسانه‌ها مبنی بر دفاع حسینیان از مشایی گفت: روز گذشته آقای عثمانی نماینده بوکان در نطق خود شعری خواند که مضمونش این بود مردم کردستان مشکلات مالی زیادی داشته و حتی قادر به تهیه نان سفره خود نیستند.

وی ادامه داد: بنده قبل از انقلاب در کردستان زندگی کردم و با اینکه فرزندان عزیز ما در کردستان شهید شدند نظام به کردستان بیشترین خدمات را ارائه داد.

حسینیان در تشریح اتفاقات 27 فروردین ماه صحن علنی مجلس گفت: بنده به آقای عثمانی تاکید کردم که اگر وضع اقتصادی مردم به حدی برسد که نان خالی هم در سفره هایشان نداشته باشند ما نمایندگان باید بمیریم.

وی ادامه داد: بنده تاکید کردم که جمهوری اسلامی در دورترین روستا آب و برق برده و به هر نفر حداقل 50 هزار تومان  یارانه می‌دهد.

عضو جبهه پایداری تصریح کرد: به آقای عثمانی گفتم اگر می‌خواهید انتقاد کنید درست انتقاد کنید، سیاه نمایی نکنید.

حسینیان خاطرنشان کرد: این آقای عثمانی که دم از سفره‌های خالی مردم می‌زند بروید ببینید چه ماشین چند صد میلیونی سوار می‌شود. اگر راست می‌گوید ماشینش را بفروشد و به سفره‌های خالی مردم کمک کند.

حسینیان با بیان اینکه به والله نشنیدم که آقای عثمانی در خصوص آقای مشایی صحبت کند که بخواهم در خصوص این صحبت او واکنش نشان دهم، گفت: پس از اظهارات آقای عثمانی به جایگاه هیات رئیسه رفتم و به آقای لاریجانی گفتم شما پاسخ بدهید اگر پاسخ نمی‌دهید بنده واکنش نشان می‌دهم.

وی اضافه کرد: اصلا بحثی در خصوص خلیفه سوم از آقای عثمانی نشنیده‌ام که بخواهم پاسخ بدهم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه تشریح وقایع گفت: بعد از پایین آمدن از جایگاه هیات رئیسه فریاد زدم کجاست غیرت انقلابی‌تان چرا غیرت انقلابی نشان نمی‌دهید که این طور به انقلاب توهین شود اما شما ساکت باشید، اگر شما به امثال عثمانی اجازه دهید که این حرف‌های بی ربط را بزند دیگر نمی‌توانید جلوی آنها را بگیرید.

وی ادامه داد: یکی از نمایندگان پس از صحبت‌های من جلو آمد و توهین کرد که بی‌غیرت تو هستی، من نیز پاسخ دادم چرا توهین می‌کنی باید از من دفاع کنی زیرا عده‌ای در تلاشند که انقلاب را زیر سئوال ببرند. این نماینده محترم نیز قبول کرد و از بنده عذرخواهی کرد.

حسینیان با بیان اینکه آقای عثمانی مشایی را به خلیفه سوم در نطق خود تشبیه کرده بود چرا نمایندگان اهل سنت واکنش نشان ندادند، گفت: من مخالف هستم که به افرادی که در نزد مسلمانان مورد احترام هستند در مجلس توهین شود. اظهارات عثمانی توهین به خلیفه سوم بود.

وی با تاکید بر اینکه بنده به مشایی و دولت احمدی نژاد تعصبی ندارم، گفت: مشایی کیست که من از او دفاع کنم، دولت احمدی نژاد چیزی باقی گذاشته که من از آن دفاع کنم؟

حسینیان با تاکید بر اینکه بنده دیگر از احمدی نژاد دفاع نخواهم کرد، افزود: بنده از کسی که به جای شعار زنده باد اسلام زنده باد بهار را شعار خود قرار داده اعلام برائت می‌کنم.

وی ادامه داد: نزدیکی من به افراد بر اساس نزدیکی آنها به رهبر انقلاب است. در شان من نیست که از چنین فردی دفاع کنم.

بر اساس این گزارش 27 فروردین ماه روح الله حسینیان به اظهارات نماینده بوکان مبنی بر مشکلات فراوان مردم کردستان و سیاه نمایی این مشکلات واکنش نشان داد.

کد خبر 209679
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز