سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۱
۰ نفر

گروه حوادث: مادر باردار پس از آنکه عکس‌های خود و سه فرزندش را در یکی از سایت‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت، دست به جنایتی هولناک زد.

حوادث خارجی

او جان هر سه فرزندش را گرفت و پس از آن دست به‌خودکشی زد.این زن 23ساله که فیونا آندرسون نام دارد ساعاتی قبل از ارتکاب جنایت عکس خود و فرزندانش را در یک سایت اجتماعی به اشتراک گذاشت و زیر آن نوشت: مادر همیشه شما را دوست خواهد داشت و هرگز ترکتان نمی‌کند. او دقایقی بعد نوشت: من از بچه هایم محافظت خواهم کرد.

راز جنایت هولناک فیونا صبح دیروز زمانی فاش شد که مأموران پلیس در جریان خودکشی زنی با پریدن از ساختمان یک پارکینگ چند طبقه در شهر لندن قرار گرفتند. شاهدان با دیدن حادثه، ماجرا را به پلیس اطلاع دادند و مأموران وقتی به محل رسیدند فیونا بر اثر سقوط جانش را از دست داده بود. وقتی مشخص شد که فیونا همراه فرزندانش زندگی می‌کرده مأموران به سرعت راهی آپارتمان او شدند. آنها به محض ورود به این خانه با صحنه وحشتناکی روبه‌رو شدند. اجساد بی‌جان سه فرزند خردسال فیونا در حالی پیدا شد که به‌نظر می‌رسید مادرشان آنها را خفه کرده است.

به گزارش رسانه‌های انگلستان، فیونا پس از آنکه همسرش او و فرزندانش را ترک کرده بود تا با زن دیگری زندگی کند به‌شدت افسرده شده و احتمالا به همین دلیل دست به این اقدام وحشتناک زده است. فرزندان او 11ماهه، دو و سه ساله بودند و تحقیقات درخصوص این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 209503
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز