همشهری آنلاین: نایب‌رئیس فدراسیون کشتی گفت: هندی‌ها تاکنون ویزای تیم ایران را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا صادر نکرده‌اند و ما در این خصصوص به فیلا شکایت کردیم.

رنگرز

به گزارش فارس و به نقل از فدراسیون کشتی، حسن رنگرز با بیان این مطلب افزود: تمام مکاتبات لازم را در موعد مقرر با سفارت هند در ایران انجام داده‌ایم، اما متأسفانه باوجود پیگیری‌های صورت گرفته توسط فدراسیون کشتی و دیگر مراجع ذیربط سفارت هند تاکنون ویزای تیم ایران را صادر نکرده است.

وی ادامه داد: تیم کشتی فرنگی ایران قرار بود بامداد امروز (یکشنبه 25 فروردین) راهی هند شود تا در این رقابت‌ها شرکت کند، اما متاسفانه برای اولین بار یک کشور آسیایی از صدور ویزا برای تیم ایران برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا ممانعت کرده است.

دارنده مدال‌های طلا و برنز جهان تصریح کرد: در این زمینه به فدراسیون جهانی کشتی شکایت کرده‌ایم و خواستار رسیدگی به این موضوع شده‌ایم و در صورت صدور روادید در اولین فرصت تیم‌های فرنگی و آزاد ایران راهی این کشور می‌شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین در صورت صادر شدن روادید ابراهیم جوادی در اولین فرصت برای شرکت در انتخابات شورای کشتی آسیا راهی دهلی‌نو می‌شود تا در این انتخابات که روز 27 فروردین ماه برگزار می‌شود، شرکت کند.

رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا روزهای 28 فروردین ماه تا اول اردیبهشت ماه در سال 92 در شهر دهلی نو پایتخت هند برگزار می‌شود.

کد خبر 209021
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز