چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی از پایان تدوین پروژه سینمایی"چ" و آغاز صداگذاری توسط علیرضا علویان خبر داد.

فیلم چ

به گزارش مهر، حسن نجاریان قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی، گفت:همچنان مراحل فنی جدیدترین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا در حال انجام است. تدوین در مراحل پایانی قرار دارد و علیرضا علویان کار صداگذاری را آغاز کرده است.

وی افزود: مراحل پس از تولید این فیلم برای ابراهیم حاتمی‌کیا اهمیت ویژه ای دارد به همین دلیل این روند با حساسیت بیشتری دنبال می‌شود. "چ" از جلوه‌های ویژه زیادی برخوردارست، به همین دلیل هنوز این بخش از کار ادامه دارد.

نجاریان ادامه داد: تا زمانی که نسخه‌ای از فیلم آماده نشود، نمی‌توانیم برای اکران و یا حتی حضور جشنواره‌ای آن تصمیم‌گیری کنیم. باید در زمان پایان فیلم با توجه به شرایط روز برنامه‌ریزی مناسب را انجام دهیم. برای ساخت موسیقی هم هنوز قرارداد بسته نشده است.

فیلم سینمایی "چ" تازه‌ترین فیلم سینمایی ابراهیم حاتمی‌کیا است که با توجه به موضوع محوری آن یعنی رشادت‌های شهید مصطفی چمران در دوران دفاع مقدس به‌نوعی بازگشت این فیلمساز به سینمای جنگ تعبیر شده‌است. فریبرز عرب‌نیا، مریلا زارعی، بابک حمیدیان و... از بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم برای حضور در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر آماده نشد و همین مساله حاشیه‌هایی را ایجاد کرد.

کد خبر 208375

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز