همشهری آنلاین: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در اولین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال 92 بر لزوم پرهیز از تحلیل‌های شعاری و تفسیرهای باندی و سیاسی از سخنان مقام معظم رهبری تأکید کرد.

تشییع پیکر احمد صدر حاج سیدجوادی

فارس نوشت: آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در نخستین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال 92، با توجه به نامگذاری سال 92 توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» گفت: مقام معظم رهبری بر دو موضوع بسیار مهم و اساسی کشور تأکید کردند. ایشان در هر دو موضوع سیاسی و اقتصادی تعبیر حماسه به کار بردند که نشان می‌دهد انتظاری بیش از حدّ معمول دارند و باید همه مسئولان، دستگاه‌ها و نهادها، برای تحقق و تبیین این دو موضوع، تلاش و برنامه‌ریزی بهتری انجام دهند.

وی با اعلام آمادگی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان مشاوران عالی رهبری برای کمک به تحقق عملی شعار امسال تصریح کرد: باید در آغاز سال، برنامه‌ریزی و کار سریعی انجام شود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از اعضای کمیسیون مشترک این مجمع خواست با هماهنگی دفتر رهبر معظم انقلاب، موضوعات مدنظر رهبری در خصوص شعار سال را مشخص و پیش‌نویس سیاست‌های کلی در این مورد را به مجمع آورند تا اعضا در جلسات مجمع نظرات مشورتی خود را برای تحقق این شعار در قالب سیاست‌های کلی ارائه دهند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در ادامه بر لزوم پرهیز از تحلیل‌های شعاری و تفسیرهای باندی و سیاسی از سخنان و تأکیدات رهبر انقلاب در روزهای آغازین سال جدید تأکید کرد و خواستار توجه همه دستگاه‌ها بر ضرورت برنامه‌ریزی و زمینه‌سازی به‌ منظور تحقق عملی نظرات مقام معظم رهبری شد.

کد خبر 207579
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز