همشهری آنلاین: دکتر امیدوار رضایی رئیس بیمارستان لقمان که شخصاً به معاینه مرحوم «عسل بدیعی» پرداخته است گزارش این معاینه را اعلام کرد. همچنین پایگاه رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین اخبار از اهدای اعضای بدن این هنرمند درگذشته را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، زهرا قیومی سوپروایزر بیمارستان لقمان گفت: با تایید مرگ مغزی و رضایت خانواده «عسل بدیعی» اعضای بدن این هنرمند به بیماران نیازمند اهدا می‌شود. پیکر «عسل بدیعی» برای انجام امور اهدای عضو به بیمارستان مسیح دانشوری منتقل شد.

دکتر امیدوار رضایی رییس بیمارستان لقمان و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شنبه شب گذشته «عسل بدیعی» را به بیمارستان کیان منتقل می‌کنند و در آنجا ایست قلبی پیدا کرده و به کما می‌رود. سپس وی را به بیمارستان تخصصی لقمان حکیم منتقل کردند که طبق ویزیتی که من از بیمار داشتم سطح هوشیاری‌اش نزدیک به 3 بود که کمترین سطح هوشیاری به شمار می‌آید.

بر طبق این گزارش، آزمایشات لازم در خصوص بررسی اهدای اعضای بدن این هنرمند هم اکنون در بیمارستان مسیح دانشوری در حال انجام است. با حضور نماینده قوه قضائیه و پزشک پزشکی قانونی، مراحل قانونی اخذ مجوز از اولیای دم طی خواهد شد و پس از اعلام نتایج آزمایشات لازم اهدای عضو نیز آغاز می‌شود.

«عسل بدیعی» روز 12 فروردین بر اثر بروز اختلالاتی در مغز به بیمارستان منتقل و سپس دچار مرگ مغزی شد. آخرین خبرها در خصوص اهدای عضو این هنرمند درگذشته از بلامانع بودن اهدای کلیه و کبد وی حکایت دارد.

کد خبر 207157
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز