همشهری آنلاین: سرمربی صربستانی تیم فوتبال الاهلی عربستان گفت: بازی سپاهان مقابل استقلال قدرت این تیم را کاهش داده بود و ما متوجه بودیم که در دیدار با ما از لحاظ بدنی کم می آورد.

الاهلی

به گزارش ایرنا،ˈ الکس ایلیچ ˈ شامگاه سه شنبه پس از برد مقابل تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه فولادشهر اظهار کرد: ما به این موضوع آگاه بودیم که قدرت تیم مقابل، در نیمه دوم تحلیل خواهد رفت و با استفاده از فضاهای زمین توانستیم بازی را به خوبی اداره کنیم.

وی گفت: تیم سپاهان در 10 دقیقه اول خوب بازی کرد اما پس از آن تیم ما بازی را در اختیار گرفت و با استفاده از فضاهای زمین توانست گل مساوی را بزند و با ادامه این روند به پیروزی دست پیدا کند.

سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان در عین حال تصریح کرد: برای تیم سپاهان احترام قائلم و احتمال می‌دهم این تیم در دیدار برگشت بهتر ظاهر شود.

ˈ الکس ایلیچ ˈ درباره تیم‌های صعود کننده از گروه سوم لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا گفت: سه بازی باقی مانده و رقابت سختی است و ما می کوشیم در دیدارهای آینده بازی‌های خوبی انجام دهیم و به عنوان تیم اول صعود کنیم.

وی درباره ˈپالمینوˈ مدافع کلمبیایی تیمش که در دیدار قبلی این تیم در لیگ عربستان بازی نکرده بود، اظهار کرد: وی به دلیل مصدومیت نتوانست بازی کند و غیبت این بازیکن هیچ ارتباطی به دیدار با سپاهان نداشت.

سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان همچنین درباره درگیری بوجود آمده بین خود و ˈبرنوسزارˈ بازیکن برزیلی تیمش در تمرینات پیش از سفر به اصفهان گفت: اختلاف ما پایان یافت و این بازیکن امروز برای تیم ما بازی کرد و یک گل به ثمر رساند.

تیم الاهلی عربستان سعودی در هفته سوم لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان با نتیجه چهار بر دو تیم سپاهان را شکست داد.

کد خبر 207087
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز