سه‌شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: دور جدید پیش فروش بلیت قطارها در سامانه جامع برنامه ریزی و نظارت بر فروش بلیت قطارهای مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران از سه‌شنبه 7 فروردین آغاز می‌شود.

قطار بلیت فروش

واحد مرکزی خبر به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: دور جدید پیش فروش بلیت قطارهای داخلی (از 16 تا 31 فروردین) در سامانه جامع برنامه ریزی و نظارت بر فروش بلیت قطارهای مسافری راه آهن در شرکت راه آهن از ساعت 10 صبح ، شرکت رجاء از ساعت هشت و نیم صبح و شرکت جوپار از ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد.

هموطنان می‌توانند برای تهیه بلیت به یکی از مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور مراجعه کنند.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه حضوری به آژانس‌های مسافرتی یا سایت اینترنتی http://www.raja.ir بلیت تهیه کنند.

شماره پیامک 3000139 و 30005149 نیز آماده دریافت نظرها، انتقادها و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطار است.

آمادگی راه آهن برای دور دوم سفرهای نوروزی

معاون اداره کل تنظیم تعرفه و نظارت بر بازار راه آهن با اعلام آمادگی راه آهن برای دور دوم سفرهای نوروزی از آغاز پیش فروش دور دوم بلیت قطار حد فاصل 16 تا 31 فروردین92 خبر داد.

علی کاظمی منش گفت: در دور اول در مجموع یک میلیون و 100هزار نفر مسافر در شبکه ریلی کشور جابجا شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال از رشد 5 درصدی برخوردار است.

وی افزود: از یک میلیون و 100هزار نفر مسافر جابجا شده ، 561 هزار نفر مربوط به استان تهران است و استان‌های خراسان و خوزستان بعد از تهران به ترتیب بیشترین آمار جابجایی مسافر را به خود اختصاص داده‌اند.

کد خبر 206300
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز