همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال ایران در آستانه دیدار با کویت در چارچوب مسابقات انتخابی جام ملت های آسیا گفت:به توانایی بازیکنانم برای پیروزی در دیدار فردا مقابل کویت ایمان دارم.

به گزارش ایرنا، کارلوس کی روش روز دوشنبه در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی النهار کویت ضمن ابراز ناراحتی از غیبت محمدرضا خلعتبری و  کریمی در دیدار مقابل کویت در عین حال تاکید کرد: تیم ایران از بازیکنان خوبی برخوردار است و من به موفقیت همه آنها در انجام وظایف محوله در دیدار فردا ، اطمینان دارم.

سرمربی تیم فوتبال ایران تصریح کرد: دیدار فردا مقابل کویت آسان نیست زیرا هر دو تیم انگیزه بالایی برای این دیدار دارند.

کی روش افزود: از تیم فوتبال کویت اطلاعات خوبی دارم و این تیم از دو بازیکن خوب به نام های ˈبدر المطوعˈ و ˈیوسف ناصرˈ برخوردار است که بسیار خطرناک هستند.

وی با بیان اینکه این دو بازیکن را در دیدارهای گذشته کویت زیر نظر گرفته ام ، افزود: بازیکنان خود را برای مهار آنها توجیه کرده ام.

وی افزود:تیم فوتبال کویت از کادرفنی خوب به رهبریˈ

گوران توفیگزیچ ˈ و بازیکنان با تکنیک برخوردار است اما تیم ما نیز با هدف پیروزی به کویت آمده است و برای صعود به جام ملت‌های آسیا تنها به پیروزی در این دیدار فکر می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال کشورمان پیرامون ارسال نامه به بلاتر رییس فدراسیون بین المللی فوتبال ( فیفا ) گفت: محتوای نامه ارسالی ام به ˈ بلاترˈ درباره رفع محرومیتم از دیدار با قطر در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی است.

وی افزود: فدراسیون بین المللی فوتبال در پی گزارش قضاوت مبتدیانه داور سنگاپوری در دیدار با لبنان دو بازی مرا محروم کرده است.

وی افزود: بلاتر مسوول اول فوتبال جهان است و باید همه را وادار به تحقق شعار ˈفوتبال پاکˈ کند از اینرو محرومیتم از شعارهای بلاتر برای فوتبال پاک به دور است.

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال کشورمان اظهار داشت: سی و سه سال سابقه مربیگری در فوتبال دارم و در طی این مدت دو ستاره فوتبال جهان زیر نظرم پرورش یافته اند و در دیدار با لبنان اظهارات سخیفی بیان نکردم که دو بازی مرا محروم کردند.

وی در عین حال تاکید کرد: در صورتیکه با درخواست رفع محرومیتم موافقت نشود، معتقدم توانایی آن را دارم که تیم خود را از سکوها با موفقیت هدایت کنم و غیبت من تاثیری در روند بازی تیم ایران نخواهد داشت.

دیدار تیم های فوتبال کویت و ایران در هفته دوم مسابقات انتخابی جام ملت های آسیا عصر سه شنبه در ورزشگاه الکویت برگزار می‌شود.

کد خبر 206219
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز