همشهری آنلاین: معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: با فرا رسیدن ایام فاطمیه، برنامه‌های شاد جشنواره ملی صدای بهار در سراسر کشور به برنامه‌های مذهبی و فرهنگی تبدیل می‌شود.

سازمان میراث فرهنگی

حسن شبانپور در گفت و گو با ایرنا، اظهارکرد: برنامه این سازمان تداوم برگزاری جشنواره صدای بهار در سال‌های آینده و مناسبت‌های مختلف سال به منظور افزایش نشاط اجتماعی در جامعه است.

وی همچنین با بیان اینکه اشتغالزایی در بخش صنایع دستی و گردشگری در اولویت برنامه‌های این سازمان در سال جاری است، گفت: رایزنی‌های لازم با بانک‌های عامل برای ارائه تسهیلات به فعالان این دو بخش انجام شده است.

وی همچنین با بیان افزایش مسافرت‌ها در تعطیلات نوروز امسال، اضافه کرد: افزایش 100 درصدی مسافرت در برخی استان ها نظیر فارس، کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال وبختیاری با توجه به افزایش فروش بلیت مسافرت‌های نوروزی و درصد اشغال هتل ها برآورد شده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به منظور دیدار از روند ارائه خدمت به مسافران نوروزی چهارمحال وبختیاری، به این استان سفر کرده است.

کد خبر 206134
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز