همشهری آنلاین: هنگامی‌که مهدوی‌کیا در رابطه با نحوه کناره‌گیری خود از فوتبال و باشگاه پرسپولیس صحبت می‌کرد ناخودآگاه گریه کرد و فضای برنامه 90 را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقه پیامکی شب گذشته 90 درباره عملکرد این برنامه در سال 91 بود و از بینندگان خواسته شده بود تا نظر خود را راجع به این موضوع با انتخاب یکی از گزینه‌های بلی یا خیر بیان کنند که در پایان 95درصد از بینندگان با انتخاب گزینه بلی رضایت خود را از این برنامه اعلام کردند.

در بخش 90درجه برنامه، با نشان دادن تصویر گل دوم مس کرمان به پرسپولیس که علت آن پرکردن آفساید از سوی مهرداد پولادی عنوان شد او به محدویت‌های درنظر گرفته شده برای ایام عید توجهی نکرده و در منطقه توقف ممنوع پارک کرده بود و به همین خاطر پرسپولیس جریمه سنگینی شد.

همچنین با نشان دادن تصویر شوت محمد نوری در بازی با مس کرمان که از 6قدم توپ را به بالای دروازه زد عنوان شد؛ نوری پس از طی کردن تحصیل در مقطع کارشناسی رشته هوافضا در پرسپولیس، اکنون در حال اخذ مدرک کارشناسی ارشد در این رشته است.

مهدی مهدوی کیا مهمان حضوری برنامه بود و در مورد علت جدایی‌اش از پرسپولیس صحبت کرد. مهدوی کیا با بیان اینکه در این فصل زیاد بازی نکرده عنوان کرد:من هیچ‌گاه به نیمکت‌نشینی اعتراضی نداشتم و دوست داشتم تا آخرفصل هم با پرسپولیس باشم.

وی ادامه داد: 2هفته‌به خاطر کمردرد مزمنی که داشتم دور از میادین بودم ولی دوباره خودم را آماده کردم و بازهم در ترکیب نبودم اما هیچ‌کدام از اینها دلیل جدایی من از تیم نبود.روز پنجشنبه قبل از بازی با مس کرمان، بزیک با من تماس گرفت و گفت که در لیست 18 نفره نیستم و از من خواست که در این مورد با گل محمدی صحبت کنم.

مهدوی‌کیا تاکید کرد: گل‌محمدی از ناراحتی من ناراحت بود و به من گفت چون از نظر بدنی نمی‌توانم به تیم کمک کنم بهتر است از جنبه دیگر که جنبه روحی روانی است به عنوان بزرگتر در خدمت تیم باشم. من می‌توانستم با پرخاشگری آن جلسه را ترک کنم یا بگویم با پرسپولیس قرارداد دارم و برای تیم حاشیه درست کنم، اما در کمال آرامش تصمیم گرفتم از فوتبال خداحافظی کنم.

وی ادامه داد: رویانیان از من خواست از تصمیم خود مبنی بر خداحافظی منصرف شوم اما من هیچ‌گاه از تصمیمی که گرفتم برنمی‌گردم. امیدوارم پرسپولیس به فینال جام حذفی برود تا در آن بازی4،5دقیقه بازی کنم و از فوتبال خداحافظی کنم. کدورتی با گل‌محمدی نداشته و ندارم و از روزی که به پرسپولیس آمد پشتیبان او بودم. از کسی گله‌ای ندارم. امیدوارم بتوانم در جام حذفی با پرسپولیس قهرمان شوم و بعد خداحافظی کنم.

مهدوی‌کیا در حالی صحبت‌های پایانی خود را مطرح می‌کرد که اشک از چشمانش جاری بود و فردوسی‌پور به او گفت اگر به گریه کردن ادامه دهد او هم گریه خواهد کرد.

امیر حاج‌رضایی نیز روی خط تلفنی برنامه آمد و راجع به خداحافظی مهدوی‌کیا گفت:صحبت‌های مهدوی‌کیا گریه مرا هم درآورد. من در بُعد اخلاقی هم همیشه به ایشان«آقا» می‌گویم چون واقعا یک جنتلمن است. دوری او از فوتبال برای ما حسرت است.به او پیشنهاد می‌کنم به خاطر قدرت کلامش مفسر شود.

فردوسی‌پور در پایان با مهدوی‌کیا روبوسی کرد و عوامل90 نیز به افتخار او دست زدند.

گل‌محمدی نیز روی خط برنامه آمد و راجع به خداحافظی مهدوی‌کیا گفت:از این موضوع ناراحت هستم و اگر با او صحبت کردم فقط به خاطر حفظ شان او بود. از این اتفاقات شرمنده‌ام، دوست نداشتم اشک او را ببینم. مهدوی‌کیا را از برادرم بیشتر دوست دارم و برای اینکه بخواهم ثابت کنم رفاقت من و مهدی چقدر است تصمیم گرفتم که به خاطر این موضوع از سرمربیگری پرسپولیس استعفا دهم.

وی افزود:وقتی مهدی گریه می‌کرد همه در خانه مرا نگاه می‌کردند و من از این موضوع خجالت کشیدم.

فردوسی‌پور در واکنش به این موضوع گفت: چه شب هندی‌ای شد. تصمیم شما در این باره احساسی است چون پرسپولیس با این تصمیم ضربه می‌خورد و مهدوی‌کیا هم به آرزویش برای قهرمانی در جام حذفی نمی‌رسد.

کد خبر 205804

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز