سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۶:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: دیوید بکام بازیکن جدید تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه در صدر رده بندی پر درآمدترین بازیکنان جهان در سال دو هزار و دوازده - دو هزار و سیزده قرار گرفت.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، بر اساس رده بندی که دو هفته نامه فرانس فوتبال روز دوشنبه منتشر کرد بکام با سی و شش میلیون یورو در سال پر درآمدترین فوتبالیست جهان است.

بر اساس این گزارش دستمزد سالانه این بازیکن انگلیسی یک میلیون و هفتصد هزار یورو ( یکصد و چهل و یک هزار یورو در ماه ) است، یک میلیون و سیصد هزار یورو پاداش و سی و سه میلیون یورو از قرادادهای تبلیغاتی دریافت می کند.

بکهام سی و هفت ساله لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی بارسلونا و دارنده چهار توپ طلایی را با درآمد سالانه سی و پنج میلیون یورو ( دوازده و نیم میلیون یورو دستمزد سالانه معادل یک میلیون و چهل هزار یورو در ماه، پانصد هزار یورو پاداش و بیست و دو میلیون یورو درآمد تبلیغاتی) پشت سر گذاشت.

کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید با سی میلیون یورو درآمد سالانه ( سیزده میلیون یورو دستمزد سالانه - یک میلیون و هشتاد هزار یورو در ماه - پانصد هزار یورو پاداش و شانزده و نیم میلیون یورو درآمد تبلیغاتی ) در رده سوم این رده بندی جای دارد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس، در بین مربیان فوتبال ژوزه مورینیو مربی پرتغالی رئال مادرید با چهارده میلیون درآمد سالانه دو مربی ایتالیایی کارلو آنچلوتی (پاری سن ژرمن - دوازده میلیون یورو ) و مارچلو لیپی ( گوانجو اورگراند چین - یازده میلیون یورو) را پشت سر گذاشت.

کد خبر 205803

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز