پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۸:۰۰
۰ نفر

تیم ملی کشتی نوجوانان کشورمان در نخستین روز از مسابقات قهرمانی آسیا یک مدال طلا، یک نقره و سه برنز کسب کردند.

به گزارش ایرنا پنج‌شنبه 19 مرداد در روز نخست ششمین دوره مسابقات قهرمانی آزاد و فرنگی  نوجوانان 16 و 17 سال آسیا در تایلند، در وزن ‪ ۴۲‬کیلوگرم فرنگی، "علی اطرافچی" پس از شکست حریف قزاقستانی خود ، در دیدار فینال به مصاف حریف قرقیزستانی خود رفت که پس از پیروزی صاحب گردن آویز طلا شد.

در وزن ‪ ۴۶‬کیلوگرم کشتی فرنگی نیز "محسن قاسمی" پس از شکست  حریف قزاقستانی ، در دیدار رده‌بندی به مصاف کشتی‌گیر تایلندی رفت که با شکست دادن وی توانست به مدال برنز دست پیدا کند.

در وزن ‪ ۵۰‬کیلوگرم کشتی فرنگی ، "عبدالامیر نژادزارعی" پس از شکست حریف قرقیزستانی خود ، در دیدار رده‌بندی به مصاف کشتی‌گیری از هندوستان رفت که با مغلوب ساختن وی به مدال برنز دست یافت.

در وزن ‪ ۴۲‬کیلوگرم کشتی آزاد ، "عرفان حسین یزدی" که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده بود ، توانست در دیدارهای پایانی با عبور از کشتی‌گیران قزاقستان و ژاپن به مدال برنز دست یابد.

در وزن ‪ ۴۶‬کیلوگرم کشتی آزاد ، "مسعود محمدی" نیز تنها کشتی‌گیر ایران بود که در روز نخست با شکست از حریفان خود نتوانست مدالی برای کاروان کشتی نوجوانان ایران به ارمغان بیاورد.

در وزن ‪ ۵۰‬کیلوگرم کشتی آزاد ، "هاشم مختاری" پس از شکست حریف ازبکستانی خود به فینال راه یافت اما با قبول شکست از کشتی‌گیر هندوستان به مدال نقره بسنده کرد.

رقابت‌های چهار وزن دوم این مسابقات، جمعه 20 مرداد برگزار خواهد شد.

 
کد خبر 2058

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز