همشهری آنلاین: دبیر شورای عالی حوزه گفت: سیره صاحب کتاب عروه باید مورد توجه حوزه های علمیه قرار گیرد.

orvat

orvat

آیت الله استادی عصر امروز در مراسم پایانی کنگره بین‌المللی آیت‌الله سید محمد کاظم طباطبایی یزدی صاحب کتاب عروه با بیان اینکه رساله‌ها و آثار علمی فراوانی از مرحوم آیت الله طباطبایی یزدی بجا مانده است، گفت: کتاب سوال و جواب آن مرحوم ازجمله این آثار است که در گذشته 700 سوال و جواب از صاحب عروه را مرحوم کاشف الغطاء به چاپ رسانده بود و ستاد کنگره هم 700 مورد دیگر را پس از بررسی های فراوان به آن افزود و اکنون کتابی شامل هزار و 400 سوال و جواب وی منتشر شده است .

آیت الله استادی از انتشار 6 شماره ویژه نامه کنگره بین‌المللی صاحب عروه خبر داد و افزود : بیش از 50 عنوان مقاله تخصصی درباره ابعاد مختلف شخصیتی مرحوم آیت الله طباطبایی یزدی در این نشریات به چاپ رسید .

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به انجام کارهای عمیق درباره صاحب عروه اضافه کرد : باید سعی کنیم منویات رهبری را در این خصوص به طور کامل تحقق بخشیم .

حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمود هندوانی نماینده مردم عراق در مجلس اعلای اسلامی ، حجج اسلام و المسلمین حسنعلی علی اکبریان و مختاری و آقای عبدالامیر کاظم زاهد رئیس دانشکده علوم قرآن دانشگاه کوفه در نوبت عصر این همایش یک روزه مقالات خود را پیرامون شخصیت و دیدگاه‌های علمی و اخلاقی آیت‌الله سید محمد کاظم طباطبایی یزدی ارائه کردند .

کنگره بین‌المللی آیت الله سید محمد کاظم طباطبایی یزدی صبح امروز با پیام مقام معظم رهبری و سخنرانی برخی از علما وشخصیت های حوزوی در سالن همایش‌ های مرکز فقهی ائمه اطهار (علیهم السلام) قم آغاز شده بود.

کد خبر 205354
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز