همشهری آنلاین: رییس پردیس فنی دانشگاه تهران از بررسی ارتقای دو گروه آموزشی این پردیس به دانشکده‌های مهندسی نقشه‌برداری و علوم پایه مهندسی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

دکتر محمود کمره‌ای در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در سال جاری گروه مهندسی صنایع به دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌ها تبدیل شد، گفت: در حال حاضر 10 دانشکده و دو گروه آموزشی در مجموعه پردیس فنی دانشگاه تهران فعالیت دارند.

وی افزود: امید است با تلاش‌های انجام شده دو گروه مهندسی نقشه‌برداری و علوم پایه مهندسی در آینده نزدیک به دانشکده ارتقا یابند که پس از آن، دیگر گروه آموزشی در پردیس نخواهیم داشت و 12 دانشکده فنی در این مجموعه فعالیت خواهند کرد.

به گفته کمره‌ای، پردیس فنی دانشگاه تهران هم اکنون دارای دانشکده‌های مهندسی برق و کامپیوتر، مهندسی عمران، مهندسی شیمی، مهندسی متالوژی و مواد، مهندسی مکانیک، مهندسی معدن، مهندسی صنایع، مهندسی نقشه‌برداری، فنی کاسپین و فنی فومن است.

وی با بیان اینکه قرار است با همکاری بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد، دانشکده مکانیک پردیس فنی در فضایی به مساحت 20 هزار متر مربع احداث شود، تصریح کرد: همچنین برای دانشکده مهندسی شیمی نیز یک زمین به مساحت 3400 متر مربع در پردیس خیابان کارگر شمالی دانشگاه تهران تهیه شده است.

رییس پردیس فنی دانشگاه تهران همچنین از رایزنی پردیس فنی با مسوولان دانشگاه تهران به منظور اختصاص زمین مناسب برای احداث دانشکده مهندسی عمران خبر داد.

کد خبر 204881

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز