همشهری آنلاین: پرونده یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشورتحت عنوان جام "خلیج فارس" با قهرمانی تیم "قوامین ناجا" بسته شد.

تیم تکواندوی قوامین

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پیکارهای لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور تحت عنوان جام "خلیج فارس" و گرامیداشت یادواره استاد شهید "محمد قورچانی" با برگزاری دیدارهای هفته چهاردهم (پایانی) به پایان رسید و شاگردان سلطانی توانستند (با هشت برد و چهار تساوی) جایگاه قهرمانی را تصاحب کنند و اولین کاپ قهرمانی خود را با کسب 28 امتیاز به خانه ببرند.
شهرداری ورامین هم با کسب 27 امتیاز در سکوی دوم این رقابت‌ها ایستاد. تیم صنایع استیل البرز با کسب 21 امتیاز، دانشگاه آزاد اسلامی با 14 امتیاز، سایپا البرز با 11 امتیاز، شرکت ملی حفاری با کسب 8 امتیاز و صنعت مس کرمان با 7 امتیاز به ترتیب جایگاه سوم الی هفتم جدول رده‌بندی را تصاحب کردند.

همچنین با اتمام یازدهمین دوره لیگ برتر، از سوی مسئولین سازمان لیگ برترین‌های این دوره از رقابت‌ها معرفی شدند که بر این اساس مسعود لشگری، مرتضی سلطانی و مهدی خدابخشی از تیم قوامین ناجا به عنوان بهترین سرپرست، مربی و بازیکن لیگ برتر انتخاب شدند.

حافظ مهدوی از استان تهران در جایگاه بهترین داور قرار گرفت و هوگوپوشان تیم سایپا به عنوان تیم منتخب اخلاق معرفی شدند.

 

کد خبر 204540
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز