ماموران پلیس معاونت مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی تهران بزرگ، با انجام سه معامله صوری با قاچاقچیان عمده موفق به کشف ۲۰ کیلو تریاک و یک کیلو مرفین شدند.

سرهنگ کشفی، معاون مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» ایسنا، در خصوص دستگیری یک عمده فروش مواد مخدر در جریان معامله صوری افزود: در پی کسب اخباری در خصوص فعالیت یک توزیع کننده اصلی مواد مخدر در غرب تهران، اقدامات اطلاعاتی پلیس برای شناسایی عامل یا عوامل توزیع آغاز شد و این در حالی بود که یک معتاد به واسطه تأخیر در رسیدن مخدر مصرفی‌اش از این فرد، به قصد انتقام‌گیری با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته و با اطلاع موضوع به پلیس، نشانی محل سکونت و مشخصات این فروشنده مواد مخدر را در اختیار ماموران قرار داد.

بدین ترتیب ماموران در پوشش خریدار با متهم به هویت «یدالله» در اولین مرحله برقراری ارتباط با متهم پس از پرداخت 560 هزار تومان اقدام به جلب اعتماد وی کرده و بدین ترتیب یک کیلو تریاک در جریان معمله صوری پلیس خریداری شد.
به گفته سرهنگ کشفی، در حالی که گمانه‌زنی‌های پلیس حاکی از فروش مواد مخدر با مقادیر بیشتری بود، ارتباط ماموران در پوشش خریدار با متهم ادامه پیدا کرد تا با جلب موافقت وی در مرحله بعدی این بار 10 کیلو تریاک از این توزیع کننده عمده مواد خریداری شد.

این در حالی بود که پیگیری پلیس جهت شناسایی محل نگهداری مواد مخدر توسط متهم و دیگر افرادی که با وی همکاری می‌کردند، ادامه داشت، سرانجام ماموران مقارن ساعت 18:30 روز جمعه، در حالی که قرار سومین معامله صوری را با متهم گذاشته بوده و از حضور او در منزلش اطمینان داشتند، پس از اخذ مجوز قضایی اقدام به بازرسی از منزل «یدالله» در مهرآباد جنوبی کرده و موفق به کشف 9 کیلو و 870 گرم تریاک به همراه یک کیلو مرفین شدند.

به گزارش ایسنا، با آغاز تحقیقات از متهم دستگیر شده، پلیس در جریان همدستی فردی به هویت «یحیی» با وی قرار گرفته و بدین ترتیب با شناسایی محل اختفای «یحیی» مشخص شد: قاچاقچیان، با تهیه مواد مخدر از فردی به هویت «حسین» در شهرستان قم و جاسازی‌های ماهرانه، به تهران انتقال داده و در اختیار توزیع کنندگان قرار داده بودند.

گفتنی است، ارزش ریالی مواد مخدر مکشوفه بالغ بر 18 میلیون تومان بوده است.

بر اساس این گزارش پیگیری‌های پلیسی برای شناسایی و دستگیری سایر مرتبطان احتمالی با این قاچاقچیان عمده ادامه دارد.

کد خبر 204

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز