همشهری آنلاین: آیین رونمایی از کتاب درس‌های پیامبر اعظم (ص) گزیده‌ای از بیانات مقام معظّم رهبری درباره‌ شخصیّت، ویژگی‌ها و ابعاد مختلف وجودی رسول اکرم (ص) ساعت 10 تا 12 صبح روز 14 اسفند در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

درس‌های پیامبر اعظم

به گزارش ایبنا این مراسم با حضور آیت‌الله تسخیری، مشاور مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام، حجت‌‌الاسلام والمسلمین محمدیان رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان و دکتر محمدحسین رجبی‌دوانی، مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام برگزار خواهد شد.

این آیین 14 اسفند از ساعت 10 تا 12 صبح در تالار علامه امینی (ره) کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران و به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و با همکاری دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

کتاب «درس‌های پیامبر اعظم (ص)» در 278 صفحه شامل گزیده‌ای از بیانات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای درباره‌ شخصیت و ویژگی‌های نبی مکرم اسلام(ص) است که از میان بیانات معظم‌له از خرداد 1368 تا شهریور ارایه شده است.

علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه‌ تهیه کتاب درس‌های پیامبر اعظم (ص) می‌توانند با شماره تلفن‌های 66493548 و 66483695 تماس بگیرند یا با به نشانی پست الکترونیک book@khamenei.ir پیام بفرستند.

کد خبر 203871

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز