همشهری آنلاین: هفته‌ پایانی لیگ برتر فوتسال در حالی فردا (شنبه 12 فروردین) برگزار می‌شود که دو تیم صبای قم و گیتی‌پسند اصفهان برای کسب مقام قهرمانی تلاش می‌کنند.

فوتسال

به گزارش ایسنا، هفته‌ بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال فردا با برگزاری شش بازی به پایان می‌رسد و یکی از دو تیم صبای قم و گیتی‌پسند اصفهان جام را بالای سر می‌برد. صبا که کمتر کسی فکرش را می‌کرد حتی در جمع مدعیان قرار گیرد در بیشتر زمان برگزاری لیگ، صدر جدول را از دست نداد و در هفته‌ پایانی فصل هم با توجه به اختلاف یک امتیازی‌اش از گیتی‌پسند شانس قهرمانی بیشتری دارد.

البته صبا شنبه باید برابر تیم منصوری قرچکی بازی کند که همیشه جزو مدعیان فوتسال بوده و بازیکنان ملی‌پوش بسیاری را در اختیار دارد. اما حال و روز منصوری این روزها چندان هم تعریفی ندارد و آنها حتی هفته‌ قبل بازی حساس‌شان برابر گیتی‌پسند را هم با نتیجه‌ پر گل واگذار کردند. بازی تیم‌های منصوری و صبا در سالن هفتم تیر قرچک برگزار خواهد شد و صبا در صورت قهرمانی، باید جشن را در شهر دیگری جز قم برپا کند.

گیتی‌پسند در دیگر بازی سرنوشت ساز لیگ مهمان شهرداری تبریز است و برای رسیدن به قهرمانی تنها باید پیروز میدان باشد و امیدوار باشد منصوری از سد صبا بگذرد.

همچنین در پایین جدول هم تیمی‌های ارژن، هلال احمر و گاز کاندیدای سقوط هستند. هلال احمر با 16 امتیاز و گاز خوزستان و ارژن هم هر کدام با 14 امتیاز سه تیم آخر جدول هستند. ارژن در هفته‌ پایانی مهمان فرش آرای مشهد است. گاز خوزستان از دبیری پذیرایی می‌کند و هلال احمر تبریز هم میزبان میثاق تهران خواهد بود.

برنامه کامل هفته‌ پایانی لیگ برتر فوتسال:

* شهید منصوری قرچک - صبای قم

* شهرداری تبریز - گیتی‌پسند اصفهان

* فرش آرای مشهد - ارژن شیراز

* گاز خوزستان - دبیری تبریز

* راه ساری - شهرداری ساوه

* هلال احمر تبریز - میثاق تهران

* حفاری اهواز هم در هفته‌ پایانی بازی نمی‌کند

همچنین جدول رده‌بندی تیم‌ها به ترتیب زیر است:

1- صبای قم 56 امتیاز

2- گیتی‌پسند اصفهان 55 امتیاز

3- شهید منصوری قرچک 43 امتیاز

4- دبیری تبریز 37 امتیاز

5- شرکت ملی حفاری اهواز 36 امتیاز

6- شهرداری تبریز 36 امتیاز

7- میثاق تهران 35 امتیاز

8- فرش آرای مشهد 35 امتیاز

9- شهرداری ساوه 26 امتیاز

10 - راه ساری 23 امتیاز

11- هلال احمر تبریز 16 امتیاز

12 - گاز خوزستان 14 امتیاز

13 - ارژن شیراز 14 امتیاز

کد خبر 203551
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز