یزد- محمدخادمی: ساخت بنای درمانگاه امام سجاد(ع) در محله مریم‌آباد شهر یزد در سال 86به اتمام رسید ولی به‌دلیل مشکلاتی مورد بهره‌برداری قرار نمی‌گرفت تا اینکه چندی پیش راه‌اندازی شد و اهالی این محله را سرذوق آورد.

درمانگاه محله محروم یزد

محمدجواد دهقانی، مسئول روابط‌عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان یزد درباره بهره‌برداری این مرکز به خبرنگار ما گفت: این مجموعه درمانی از سوی خیران ساخته شده و به تازگی دراختیار سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفته است. وی در پاسخ به سؤال خبرنگار همشهری در رابطه با اینکه چرا این مرکز درحال‌حاضر تنها یک پزشک عمومی دارد،گفت: به‌دلیل اینکه این مرکز درمانی- بهداشتی به تازگی (بهمن‌ماه امسال) فعالیتش را آغاز کرده است ‌ و در تلاش هستیم تا نیروی انسانی این مرکز را تأمین کنیم.

وی افزود: واحدهای دندانپزشکی، آزمایشگاه و گروه پزشکی تخصصی نیز برای این مرکز درمانی پیش‌بینی شده است. این مرکز درمانی در مساحت سه‌‌هزار مترمربع زیربنا در دو‌طبقه و 76اتاق شامل بخش‌های اتاق عمل، سونوگرافی، عمومی و. . . است که مجهز‌ترین و کامل‌ترین درمانگاه استان یزد به‌حساب می‌آید. 20فروردین سال‌جاری گزارشی در این صفحه درخصوص عدم‌بهره‌برداری از این درمانگاه به چاپ رسیده بود.

کد خبر 203287

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پزشکی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز