سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۵:۲۸
۰ نفر

خرم‌آباد: پس از سال‌ها رکود فرودگاه خرم‌آباد، به گفته مسئولان در ایام نوروز امسال بخت این فرودگاه باز می‌شود تا لرستان شاهد پرواز مسافران نوروزی باشد.

فرودگاه

مدیر فرودگاه خرم‌آباددر گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: در ایام نوروز فرودگاه خرم‌آباد تعطیل نیست و در این راستا می‌طلبد که مردم استان لرستان نیز از پروازهای این فرودگاه استقبال مطلوبی داشته باشند. اسفندیار کیانی گفت: همه شرکت‌های هواپیمایی که در فرودگاه خرم‌آباد پرواز دارند اقدام به برگزاری پروازهای خود در طول هفته خواهند کرد. وی تصریح کرد: به‌طور حتم برگزاری پروازهای شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه خرم‌آباد بستگی به میزان تقاضا و استقبال مردم خواهد داشت. کیانی در بخش دیگری از سخنان خود به روند تهیه بلیت توسط مردم اشاره کرد و گفت: در این راستا مردم برای تهیه بلیت خود از قبل اقدام کنند تا برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری پروازها به خوبی صورت گیرد.

مدیر فرودگاه خرم‌آباد با بیان اینکه گاهی دیده می‌شود که اکثر افرادی که برای خرید بلیت اقدام می‌کنند همان روز برگزاری پرواز به شرکت‌های هواپیمایی و فرودگاه مراجعه می‌کنند گفت: در این راستا مردم استان سعی کنند که از قبل اقدام به رزرو و خریداری بلیت کنند.کیانی گفت: در سال‌جاری دوآژانس فروش بلیت در استان لرستان ایجاد شده این درحالی‌ است که سال گذشته تنها یک آژانس مسافربری هوایی در لرستان فعالیت می‌کرد.

کد خبر 203101

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز