همشهری‌آنلاین: با برگزاری مراسم اختتامیه از واحدهای برگزیده مجری هفتمین دوره طرح ملی ایران، مرز پرگهر در جریان برگزاری شصت و نهمین گردهمایی معاونان فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور تقدیر به عمل آمد.

اختتامیه هفتمین دوره طرح ملی ایران، مرز پرگهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران (istta)، سرپرست مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران گفت: براساس ارزیابی‌های کمی و کیفی اردوهای برگزار شده و مستندات ارائه شده، شش واحد در برگزاری هفتمین دوره طرح ملی ایران، مرز پرگهر حائز بیشترین امتیاز شدند.

بابک ارسیا با اشاره به برگزاری اختتامیه این دوره طرح که در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: براساس پیشنهادی که از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی ارائه شد، اختتامیه این دوره طرح ملی ایران، مرز پرگهر در جریان گردهمایی معاونان فرهنگی جهاد دانشگاهی انجام شد.

وی با بیان این که طرح ملی ایران، مرز پرگهر در حال حاضر در میان بدنه دانشگاهیان به صورت یک برند شاخص مطرح شده است، ادامه داد: در خصوص طرح ملی ایران، مرز پرگهر از یک سو با استقبال بیش از پیش دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی مواجه شدیم و از سوی دیگر با کمبود منابع و پشتیبانی های لازم مواجه هستیم که اگر دستگاه های و وزارتخانه های امور زیربنایی و زیرساختی کشور همکاری های لازم را صورت دهند، طرح ملی ایران، مرز پرگهر با توان و مخاطبان بیش از پیش به کار خود ادامه خواهد داد.

سرپرست مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران اظهار کرد: در حال حاضر باشگاه گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران با محوریت دانشجویان شرکت کننده در طرح ملی ایران، مرز پرگهر و سایر برنامه های مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران شکل گرفته است که با تخصیص اعتبارات مناسب زمینه برنامه ریزی و برگزاری اردوهای مناسب و مفیدی که به شکل‌گیری روحیه خودباوری ملی و شناخت مواریث فرهنگی در میان جوانان و دانشگاهیان کشور بیانجامد، وجود دارد.

بابک ارسیا در ادامه اظهار کرد که در هفتمین دوره این طرح نزدیک به 10 هزار نفر از دانشجویان شرکت کرده و از پروژه های شاخص ملی و مواریث فرهنگی و تمدنی سراسر کشور بازدید کردند.

ارسیا افزود: واحدها براساس شاخص های مختلف از جمله تعداد برنامه ها، مستندات و گزارشات تنظیم و ارائه شده مورد ارزیابی قرار گرفتند که مهرداد اصفهانیان از جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، دکتر صادق سلمان پور طلوتی از جهاد دانشگاهی واحد گلستان، محمود محمد قاسمی از جهاد دانشگاهی واحد سیستان و بلوچستان، محمدحسین حسنی از جهاد دانشگاهی واحد زنجان، حسام هزاوه یی ها از جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی شهید بهشتی و محمدعلی ایمانی از جهاد دانشگاهی واحد کرمان به عنوان واحدهای برتر هفتمین دوره طرح معرفی شدند و با اهدای لوح سپاس و تندیس ویژه مورد قدردانی قرار گرفتند.

کد خبر 202182
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز